One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-05-2019

19.05. Once Upon a Time in The West









*KLIK*
Dire Straits - Once Upon a Time in The West
Openen in nieuw venster en klein maken




Mijn makkertjes...
af en toe lopen ze weleens aan de lijn :-)
ja hoor




of ze moeten even wachten
en dan zet ik ze even vast :-)

dan heb ik helemaal geen omkijken meer naar ze

heerlijke jongens zijn het toch

waarom ze hier aan de lijn moesten....

ik heb géén idee:-)
Zijn het vrienden ??
Jawel hé.... dát staat buiten kijf :-)


xxx







17 opmerkingen:

  1. Het zijn zulke prachtbeesten. Je moet er wel van houden. Maar Klapper..... ik moet zeggen. Je hebt ze netjes in het gareel. (dat kan niet elke vrouw over haar mannen zeggen)

    Love AsAlways
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke honden! Die kan je toch echt niet meer missen. Er was in ieder geval iets bijzonders te zien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dit zie mis ik onze honden weer.
    Veel plezier en liefde van gehad.
    Helaas kunnen wij geen hond of welk dier dan ook nemen maar kijken nog steeds terug op fijne jaren met ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, je hebt je jongens keurig opgevoed, dat zouden meer mensen eens moeten doen. Ik denk dat je ze even vastzette om een prachtige foto te maken en daarna ze samen ook nog eens op de foto zette.
    Eeen fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's van je vrienden aan een lijntje Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige honden en dan nog zo lief en vriendelijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je het getroffen met deze vrienden... en zij met jou :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook aangelijnd zijn het prachtige dieren.
    Zulke vrienden zijn bijna hun gewicht in goud waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk om zulke vrienden gezelschap te mogen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel toepasselijk Once Upon a Time in The West, Ace en Damian zitten er klaar voor.
    Zo blijkt maar weer dat ze een heel goed karakter hebben. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vriendschap voor het leven, wat is er mooier.

    X Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn nu eens echte "westenjongens" !! Supers !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ook dat vinden ze best zo te zien. Heerlijk dat ze dan zo geduldig blijven wachten. Het zijn prachtige vrienden.
    Mooie kleuren hebben de lijnen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe fijn dat ze dan ook zo mak zijn... ik ken er eentje, pffffffffffffffff sinds kort dus.. nou ja.. sinds augustus 2018... pffffffff..... 5 jaar oud inmiddels... en ze wil het alsnog trainen, hahahaha... beetje laat, dus pfffffffffffff ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥