One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-05-2019

09.05. Iedereen









*KLIK*
Toon Hermans - Lente Me
Openen in nieuw venster en klein maken




Iedereen heeft, zonder twijfel,
af en toe wel eens een wens.
En, omdat ik van je hou,
bedacht ik er een paar voor jou!
Ik wens je een fijn leven toe,
harmonieus, zonder gedoe.
Met élke dag een goed bericht!
Wat pondjes af van je gewicht?
Gezellig uitje met de trein,
voor jou een glaasje witte wijn
Vaak een warme kruik in bed,
soms … éven een patatje mét.
En mijn mooiste wens voor jou,
een hemel, met alléén maar blauw …

Maria Riksten-Brouwer















11 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Dien, een fraaie bewerking van de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Klaproosje.

    Mooie woorden bij een prachtige foto.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met die mooie wensen durf ik de rest van het voorjaar wel aan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een mooie foto en wat een lieve woorden!
    Heerlijk als iemand dat allemaal voor je wenst ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto met dat lieveheersbeestje.
    Mooie woorden ook.
    Ik wens je ook een hemel met alleen maar blauw.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto.
    En een prachtig ontroerend lied van Toon.
    Het gedicht is ook zo mooi.

    Dankjewel Dien.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toon Hermans blijft een inspirerend mens, zoal het dit nummer Lente Me. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi toch.. aan iemand denken.. Mooie log Klapper...

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, voor de foto zeer zeker, prachtig mooi zo!

    En het gedicht, dat wens ik jou ook toe!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een deuntje uit de oude doos
    Gewoon omdat het even moet
    Toch staat het hier geweldig goed
    En klappen wij spontaan: voor Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥