One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-05-2019

02.05. Hijs de vlag









*KLIK*

Openen in nieuw venster en klein maken




Wat ben ik blij
dat ik in Nederland woon,
en leven mag


Want stel je toch eens voor…


Minister laat homohaat-predikant Steven Anderson niet het land in


Na de aanslag in 2016
op een homoclub in de Amerikaanse staat Florida,
die aan 49 mensen het leven kostte,
maakte Anderson de slachtoffers uit voor “pedofielen”
en vond hij het jammer dat er niet meer doden waren gevallen.
De omstreden Anderson
vindt onder meer dat homo’s geëxecuteerd moeten worden


Dat die rare pipo, hier kwam vertellen dat ik...
en vele anderen met mij...
maar doodgemaakt moeten worden door de regering

brrrrr
Wat een enge man

Gelukkig is Nederland héél wat ruimdenkender :-)

Goed gedaan jongens,

en niet alleen daarom hoor:-)

Sinds vandaag ben ik de trotse vlagger van de straat

"fantastisch" onze nationale 3 kleur in mijn tuin :-)

de een krijgt 'n bos bloemen van haar/zijn liefste

en ik zei de gek, een vlaggenmast :-)

Bén ik er blij mee??????


"Héél erg blij " ga met elke gelegenheid vlaggen :-)


vandaag is íe voor jullie webbies

ennnnnn
natuurlijk *miMakkersKLIK*
ze zijn aangekomen

xxx










25 opmerkingen:

  1. Mooi... als ik later als ik groot ben ook eens in een huis woon en niet meer in de binnenstad (waar toch alles wordt vernield wat je buiten hangt) Dan wil ik ook wel zoiets.... Tja.. eerst nog groot worden.

    Love As Always
    Di mario

    ps.. wat leven er toch enge mensen op deze wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo hang de vlag maar uit want zulke griezelige figuren moeten we weren uit ons land.
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze lieve heer heeft rare kostgangers.
    Denken in hartjes daar ga ik voor. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nu maar hopen dat de vlag vaak in top kan omdat er iets te vieren is. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, wat een griezel van een vent. De wereld zou armer worden zonder die diversiteit van mensen. Laat iedereen toch in zijn waarde en liefde kan nooit fout zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gevaarlijke man, die Steven.
    Goed cadeau, die vlaggenmast. Vlaggen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JA, deze man is niet de enige in z'n soort. Er zijn er veel meer die zo denken. Gelukkig zijn we wat ruimdenkender in Nederland al zijn we er hier ook niet helemaal.
    Ik ben iig blij dat onze staatssecretaris zich van de absoluut goeie kant heeft laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Klapperhartje....

    ja... gelukkig zijn zij hier vrij, en kunnen we leven zoals we willen en zijn zoals we willen...
    Ik vind die engerd een engerd en hij heeft vast ook nog enge volgelingen.

    Weren die hap!!

    De vlag in je tuin vind ik fantastisch!!
    Wat een goed idee!
    Het geeft vrijheid aan en trots. Wie doet me wat! En ik laat me niet kisten...

    Dikke kus van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig die mooie vlag in je tuin Dien, en ik ben het helemaal met je eens hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die hoeven we helemaal niet Roos

    en nu de vlag in de top !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoorde het gisteren op het nieuws, dat die dwaas hier niet wordt binnengelaten! Gelukkig maar, die vent is gek.
    Alle reden dus om te vlaggen haha!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Maar goed ook dat die niet naar binnen mag hier.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo zie Je maar het zijn niet enkel vrouwen die gek doen !(Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapje he klapper) Wat bezield die mensen om zoiets te vertellen ?? Vroeger waren er "vergeetputten" voor zulke individuen ! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik begrijp niet dat zulke enge mensen nog elke dag in de spiegel durven/kunnen kijken.
    Maar ik hoop dat ze zich ooit moeten verantwoorden voor hun domme idiote ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Klappertje,

    Ik zal ieder klaproosje koesteren en niet laten vertrappen.
    Ik hoop dat ik het goed heb maar ik dacht dat die griezel de toegang is geweigerd.
    Hoe dom kunnen mensen zijn, die alleen maar in hokjes kunnen denken.
    Die missen de pracht en het mooie de diversiteit die het leven te bieden hebben.
    Ergens moet je medelijden met zulke mensen hebben, zij weten niet beter en dat is triest.
    Laat je niet gek maken, je hebt heel veel vrienden. :-)

    Groetjes Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een griezel is dat
    wij kunnen je niet missen Dien
    een vlag is misschien wat overdreven :-) maar als jij daar gelukkig mee bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed dat je land die engerd niet binnen laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo lieve Dien,
    die vent is ook echt een griezel brrrrr.......
    In Nederland kan en mag veel maar hier hebben ze gelukkig een stokje voor gestoken.
    Geweldig dat je de vlag in dat hart kon footgraferen :-)
    Liefs, Helma
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, ik ben ook blij dat die engnek lekker wegblijft, wat een gekkie is dat!
    Lekker 'vlaggen' Dien, ik kan me helemaal voorstellen dat je er blij mee bent, het staat ook zo lekker vrolijk!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooohh een echte eigen vlaggenmast. Prachtig.
    Kan ook de vlag uit als je eigen miMakker weer thuiskomt.
    We mopperen wel vaak op ons land of bijvoorbeeld op ons weer, maar we hebben het hier goed. Laten we dat koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een man met lugubere gedachten. Met hen is pas iets mis! En die griezel heeft zo jong als hij is al tien kinderen die stuk voor stuk geïindoctrineerd worden. Je zou bijna hopen dat één van hen...Nou nee, ik laat me niet verleiden tot onfatsoenlijke uitspraken. Wij weten hoe het zit, Dien! Liefde zit in je hart. No matter what een ander zegt. Hijs jij maar lekker je eigen vlaggenmast; daar is alle reden voor. Zo, en nu ga ik bij je Lief op bezoek (-: (-:
    Dikke liefs ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n akelig man... Is mij een compleet raadsel hoe iemand zo kan worden !
    Wat een verschil tussen Nederland en Belgie...
    Ons Belgen land heeft politiekers zonder ruggengraat, die alleen maar denken aan hun royaal loon en aan hun herverkiezing.
    Volgens mij zouden ze die pipo in ons land binnenlaten...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥