One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-05-2019

13.05. In de wei









*KLIK*
KOEIENDANS
Openen in nieuw venster en klein maken




Als we gaan wandelen,
dan hebben we "altijd" de aandacht van de koeien in de wei




Die vinden honden superspannend




en soms maken ze gekke bokkesprongen naar ons toe,
en ben ik altijd wel blij




Dat er een draadjes tussen ons in zit :-)




Bertha de 23e moet niet met haar dikke bats
boven op mijn jongens gaan zitten..




we staan even stil,
om kennis te maken met elkaar en de dames even toe te spreken en te zeggen




Meiden,
wat ben ik blij dat ik jullie in de wei zie lopen,
wat een heerlijk Hollands gezicht
kan er geen genoeg van krijgen

hebben jullie een fijn weekend gehad?

xxx






13 opmerkingen:

  1. En zeggen die koeien ook nog wat toe of proberen ze je alleen maar te laten schrikken.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en gezellig blog Dien,fijn om de dames in de wei te zien he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het toch aandoenlijke beesten he Dien, heerlijk om ze weer in de wei te zien, ik zag er ook een paar vanmorgen.
    Ja ik had een goed weekend!
    Zaterdag opa's feestje en gisteren moederdag waar ik erg verwend ben, gezellig gegeten met hele spul, dan ben ik dankbaar Dien.
    Liefs
    Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-)) Zo leuk hé koetjes! En wat maakte je weer geweldige foto's van de dames. Naar die koeiendans kan ik blijven kijken. Ik word er gewoon blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die lieve Klappert!

    Net als jij ben ik gek op koeien...
    Heerlijke mooie beesten in de wei... Daar word ik ook blij van!
    Mijn weekend was geweldig en begon vrijdag al...en toen zaterdag... en toen zondag...
    Nu moet ik écht even uitpuffen...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie, vooral de vierde foto vind ik erg mooi.
    Het zien van koeien in de wei maakt mij ook altijd blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om koeien in de wei te spotten.
    Hier een rustig weekend gehad. Even langs geweest bij mijn moeder.
    Verder van de stilte genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze toch leuk en groot , dus goed als ze achter een hek staan .Hier was het heerlijk rustig dit weekend .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige fotografie en als ik ze zie ben ik ook even heel lang in de weide hoor om ze heerlijk te knuffelen als de boer het goed vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi hi, bij koeien ben ik daar minder bang voor, laatst nog, diee foto's komen nog ooit een keer ook. In Laaksum, zijn de koeien zo weinig gewend nog, pinken volgens ons dan ook nog... die deinzen nu nog terug bij alleen al een hand uitsteken, ben wel anders gewend, hahaha

    Prachtige serie!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk de koetjes, ik mis ze nu ik niet op stap kan
    ze zijn altijd zo geïnteresseerd in wat je doet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben zo blij van al die vlekjes in de wei:)
    Gisteren zag ik ze liggen in het groen tussen gele bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik word er ook altijd blij van.
    Heel goed dat draadje zeker als je bijna plat in het gras ligt om ze vast te leggen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥