One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-05-2019

12.05. Moederkesdag









*KLIK*
heintje - mama
Openen in nieuw venster en klein maken




Voor alle moeders,
die vandaag Moederdag vieren




voor jullie, lieverds
omdat moeder zijn, zóveel verder gaat




moeder dat ben je niet maar even...
moeder...
dat ben je heel je leven




Ik draag ze allemaal een warm hart toe



Lieve jarige schoonmama Lien,
en
*Loutje KLIK*


én mijn schoonzus Maria,

zijn vandaag jarig

een héél fijne dag gewenst








15 opmerkingen:

  1. Eigenlijk mogen ze wel 365 dagen per jaar in het zonnetje gezet worden.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, Heintje met mama, daar kon mijn moeder zo van genieten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, ik krijg vandaag een verrassingsdag van mijn dochter, geen idee wat er boven mijn hoofd hangt :)
    Heintje hoeft niet zo van mij, maar moeders die dat wel mooi vinden kunnen er hier dus naar luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke woordspeling Dien :-) mooie serie en foto';s voor moeder dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie ode aan Moeders Dien, ze verdienen het ook hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zou in feite elke dag moederdag moeten zijn.
    Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij het weer mooi beschreven, en mooie plaatjes er bij

    Groetjes Marianne fijne dag


    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zo is dat! Prachtige foto's van "madeliefstjes".

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhhh...wat ben je toch een lieverd ♥ Je foto met ma-de-liefste vind ik een gewèldige vondst! Alleen jij kan zoiets bedenken. Hartstikke gefeliciteerd met je schoonmama Lien, je schoonzus Maria en onze allerliefste Lou-Lou (-:
    Ik heb cadeautjes gehad (-: Maar de kaart met tekst vind ik het allermooist.
    Dag liefie ♥ ♥ ♥ In mijn volgende leven wil ik jou als moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent ook een prachtige hondenmoeder en een moedertje voor de natuur. Had je een fijne dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Roos, mijn dochter had een leuke verrassingsdag voor me geregeld, ik heb genoten.
    Voor vandaag wens ik je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha wat een lief logje. Dank je.
    Voor jou natuurlijk ook alle liefs toegewenst. Ook al ben je in biologische zin geen moeder, je bemoedert wel. En dat bedoel ik positief. 💕

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥