One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-05-2019

21.05. 'n Feetje Beest








*KLIK*
Kelly Clarkson - Breakaway
Openen in nieuw venster en klein maken





We schrijven
16 mei 2005


Als ik met mijn trouwe makkertje van toen
"Its" langs de sloot loop

waar klaprozen uitbundig staan te zwaaien
naar ons

"pling" denk ik :-)

dát wordt de naam van mijn weblog
waar ik die dag mee begonnen ben




Yes...
ik wist het zeker,
he
t voelde goed

Dit was jaren mijn kopfoto
en ik was er besmukkeld van :-)


"Hier gaat klaproos van start"

dat was de eerste blogtitel


en nu.....

14 jaar later:-)

ben ik op 16 mei jongstleden mijn jubileum vergeten??


Máár flappie.....
waar was je met je gedachten??

éérlijk ???


ik heb géén idee :-)

Maar wel dat het vandaag een beetje feest is,
omdat we tóch met z'n allen al 14 jaar lief en leed delen via dit medium

Geweldig toch hé.

Dank je wel mijn trouwe webbies,
die me altijd zijn blijven volgen

in goeie en minder goeie tijden

Dank je wel voor jullie moeite om steeds weer te reageren
jullie zijn niet zomaar vriendjes

jullie zijn "webbies" van de bovenste plank


* Smak *

een dikke kus, en tot blogs









44 opmerkingen:

  1. Beterschap voor je voetjes, anders zit je te veel thuis.
    als ik een klaproos zie, denk ik altijd aan je Dien.
    Het is een feest om je te volgen. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de muzikale Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.n

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's leuk hé hans, dat heb ik ook met sommige blogs, dank je wel voor m'n verzoekje, ik ga luisteren zaterdag

      Verwijderen
  2. 14 jaar! Wat lang al. Ik weet niet eens hoe lang ik blog en wanneer ik ben begonnen. Ga dat eens even nakijken. :-)) Doe jij maar fijn verder. Het is hier leuk om te komen lezen!
    En nog gefeliciteerd. Volgend jaar een kristallen jubileum. Dat mag je dan wel niet vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klapper... ik zou niet eens meer weten hoe lang ik hier al kom. Je was wel een van de eerste Klappers waar ik kwam. en ik vind het nog steeds leuk, mooi, ontroerend en Klappertastisch om hier te komen. Nog in de eeuwigheid met goede gezondheid.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel di mario, jij bent er een van de eerste garde :-)

      Verwijderen
  4. Zo lang al... Wow! Gefeliciteerd met dit jubileum ❤️ Dat er nog maar veel klaproos zaadjes geplant mogen worden!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, ja we bloggen soms al langer dan we denken. Ik geloof dat ik in 2006 bij punt ben begonnen, maar zeker weet ik dat niet meer. Omdat punt niet meer bestaat, kan ik het ook niet meer nakijken.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat heb ik ook haba de eerste blogs zijn weg, en bij de migratie van punt is er veel kwijtgeraakt :-( gelukkig heb ik van de meeste wel een word bestand :-)

      Verwijderen
  6. Zag ze hier ook weer al volop open ploppen Dien, mooie serie klaproos foto's
    Jammer dat het nog steeds zo fris is en zo weinig zon op het ogenblik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk elke keer uit naar een blogje van jou Dien.
    Dankjewel!

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn klaprozen toch mooi! En natuurlijk heel passend bij je blog : )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. door dik en dun gewoon lekker door blijven gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lang al Dien! Zo knap dat je steeds weer inspiratie hebt om elke dag iets moois te posten!
    Gefeliciteerd! Wat een scheetje ook, je hondje van toen.
    Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat met bloggen, ik lees het graag!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou Petra alleen daarom al ga ik door :-) ik had toen 3 hondjes een moeder met 2 dochters :-)

      Verwijderen
  11. Ik kan nog steeds genieten van jou schrijfsels, en vaak prachtige foto's Dien....vooral dóórgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciflapstaart met dit 14-jarig jubileum, Klappertje. Maar gewoon doorgaan, lijkt me hè ...
    Ik moet nog 5 maanden wachten voordat ik mijn 14-jarig jubileum mag vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Jan, dank je wel , dan zitten we zo'n beetje gelijk :-)

      Verwijderen
  13. Ha Dien,
    mensen komen,mensen gaan maar Klaproos Dien blijft bestaan!!!!
    gefeliciteerd!!
    een blog met een lach en soms een traan
    je foto,s van toen en nu altijd top....
    dat we hier nog lang van mogen genieten.

    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha Ach Lieve Christiene, ik lijk wel een beetje op de zangeres zonder naam di e stopte en begon weer etc etc.... wat lief dat jij me komt bezoeken ondanks dat je het zo zwaar hebt,
      xxx

      Verwijderen
  14. 14 jaar bloggen..mijn hartelijke felicitatie's hiervoor Roos


    en steeds de moeite waard

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een dikke proficiat en veel dank voor al de mooie foto's, teksten en links ! ze kleuren mijn dag !

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach Liesbeth, is het heus, :-) ik bloos er van dank je wel
      xxx

      Verwijderen
  16. De jaren vliegen voorbij. 14 jaar is een lange periode.
    Proficiat hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Suske, ik hoop dat jij nog lang blijft lezen <3

      Verwijderen
  17. Dat zijn al heel wat jaartjes Dien .Ik lees nog niet heel erg lang hier maar geniet van je blogjes dus gewoon op naar de volgende 14 jaar .
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als jij zou stoppen is dat een verarming in blogland, da kan toch nie hè !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte met dit jubileum. Ik volg je nog geen 14 jaar, maar al wel heel lang. En ik hoop je ook nog heel lang te volgen. :-)
    Ik vind het een mooie en originele naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van ❤️❤️❤️-te Rooske!!!!
    Wat gaat die tijd toch hard hé... hoop dat je nog lang blijft. 😁
    Lieve groetjes, Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Klaproosje.

    Super al zo lekker lang bezig op je blog.
    Ik geniet ervan

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eigenlijk …….feitelijk ………………...ben Jij nog altijd "Dezelfde" !! Houden zo !!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhhhhh hahahaha, ja ik ga even achterste voren weer, 1 dag even gemist weer op de laptop... 14 jaren alweer Klaproos.... al had ik het idee trouwens, dat je al langer mee ging ook.. dan heb ik jou vanaf het begin, de start gelezen, gezien, en gedaan, met een pauze van mijn kant af dan van een paar jaar ;-)

    Gefeliciteerd!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van de 2de foto geniet ik met volle teugen !
    Je hebt het licht heel mooi gevangen in die fréle bloemen !
    Toppie hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd Klaproosje!
    je blogt blijft meer dan de moeite waard!
    ik was er niet bij van in het begin maar toen ik hier kwam wou ik nooit meer weg :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥