One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-05-2019

18.05. Pressure Makes Diamonds








*KLIK*
Danny Vera - Pressure Makes Diamonds
Openen in nieuw venster en klein maken




Het plan is een kraam te maken
om langs de weg te zetten




En daarin eitjes van eigen kippetjes
en biologisch geteelde groenten te verkopen

Mevrouw Bee kijkt toe en keurt af en toe :-)




voldaan na de eerste timmersessie
en er dan maar eens een nachtje overslapen hoe de rest moet

in overleg met de heer des huizes :-)





hmmmm die blik :-)
zou ze het wel vertrouwen :-)





en Drumm op veilige afstand :-)
whahaha ja doe maar wel hoor je weet immers maar nooit




we zuchten, we puffen en ja.....
ook af en toe een boodschap richting lucht
in niet misteverstane niet herhaalbare woorden :-)




Waarbij Ace dan denkt....


Diennnnnn, dát kun je niet zeggen
oké...
een béétje gelijk heeft hij wel




't is een brave jongen
een goeie schef de equipe




en trouwer als Bee, komen ze niet:-)




Als die kon praten:-)




Zou ze vast zeggen, nou baas

't lijkt wel alsof jullie dat met 2 vingers in de neus effe gemaakt hebben

* naar huis strompel*

fijn joh,
was kei leuk om te doen


en nu maar hopen
dat veel klantjes de weg vinden naar het kraampje

Fijn weekend webbies
wanneer hebben jullie voor het laatst een hamer ter hand genomen?


xxx






17 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, dat wordt vast een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klussen is niet altijd even makkelijk, maar het resultaat mag er zijn.
    En honden zijn te vertrouwen, ze vertellen niets door.
    Leuk idee een kraampje met goede waar lang de weg. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had laasts nog een hamer in mijn hand.. Shirel zocht er één ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je zeker knap gedaan en met de toeschouwers ook heel goed gelukt en iedereen wil vast wel een vers eitje. Dat heb je zeker wel verdiend na dit mooie karweitje. En verse groente altijd wel gewild. En dat je veel langs de weg mag timmeren. Fijn weekend en klussen met de hamer doe ik vrij regelmatig hoor, al sla ik soms de plank ook mis ;)) Fijn weekend en veel plezier allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, dat is een knap kraam geworden, dan gaat de verkoop ook goed zijn, vast en zeker .
    Ik had van de week nog een hamer in mijn hand. De klimroos had besloten om af te dalen naar het grasveld. Dus die heb ik met harde hand en hamer weer aan de muur geklonken.
    Ik wens je een fijne zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een paar weken geleden stond ik (met hamer en wel) mee te helpen met mijn lief om de deur van de huiskamer weer passend te krijgen. Lukte best goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De laatste keer dat ik een hamer vast had was toen de begeleidster van Eva iets wou timmeren.
    Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. duidelijk een goede samenwerking, de grote bazen kijken toe :-)
    het stalletje zal heel zeker aantrek hebben, wie wil er nu geen kakelverse eitjes

    een hamer, vorige week om een kadertje te verhangen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig leuk gedaan zo Dien, leuk die bouw van deze kraam te zien
    en zo te zien op tijd klaar, op de laatste foto is de straat nat en onder de kraam nog droog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oog voor detail Bram, net op het laatst ging het regenen :-)
      góed gezien :-) * duimpje opsteek*

      Verwijderen
  10. Dat is toch een kraam om je vingers bij af te likken?! Gemaakt door twee stoere wijven en geïnspecteerd door drie liefhebbende honden. Ik heb er geen woorden voor. Als dochter van een meubelmaker kan ik net een spijker recht in een stuk hout slaan. Dat bewaren we maar tussen ons twee, hè?
    Ik heb genoten van je foto's en tekst. Die Ace...zo'n lekker ding!
    Baai baai Klapper ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik zeg niks kakeltje, dat weet je, :-)
      geweldig hé, als je in de buurt bent gaan we samen langs :-)

      dag hartje, fijn dat je weer eens op bezoek kwam
      xxx

      Verwijderen
  11. Wat goed gelukt, complimenten!
    Leuk die honden er omheen te scharrelen:)

    Is al een tijdje geleden dat ik een hamer heb gebruikt:)...

    Fijne maandag,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. overal zijn ze bij hé, haantje de voorste :-)
      wel erg gezellig die meiden en jongens om ons heen hoor
      xxx

      Verwijderen
  12. Prachtig beeldverslag. Dit was ook net een klusje voor mij. Heerlijk. Mooi gezicht zoals de honden iedere beweging volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahaha, ontzettend leuk dit, en de hamer, ter hand, van de week nog, want die lag in de weg op de vensterbank, lol.. ligt nu op het logeerbed geloof ik, moet nog terug in de kist ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Groentjes enzo verkopen...
    Gelukkig maar !
    Ik dacht eerst dat je een Harley Davidson ging kopen ;-)
    Zie je het al... Dien als Easy Rider :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥