One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












29-05-2019

30.05. Iedereen Is Van De Wereld








*KLIK*
The Scene - Iedereen Is Van De Wereld
Openen in nieuw venster en klein maken




Dit is voor de misfits die je
Her en der alleen ziet staan
Die onder straatlantaarns eten
En drinken bij de volle maan




Dit is voor degenen die je
Overal herkent
En deze is voor jou en mij
Want dit is ons moment




En ik hef het glas
Op jouw gezondheid
Jij staat niet alleen




Iedereen is van de wereld
De wereld is van iedereen
Iedereen is van de wereld
De wereld is van iedereen
Deze is voor iedereen die passie heeft
En die voor passie gaat




In het donker kan ik jou niet zien
Maar ik weet dat jij daar staat
En ik hef het glas
Op jouw gezondheid

Jij staat niet alleen Iedereen is van de wereld
De wereld is van iedereen
Iedereen is van de wereld
De wereld is van iedereen
Yeah, yeah, yeah
Rood zwart wit geel jong oud man of vrouw
In het donker kan ik jou niet zien
Maar deze is van ons aan jou

En ik hef het glas
Op jouw gezondheid
Jij staat niet alleen




Iedereen is van de wereld
De wereld is van iedereen
Iedereen is van de wereld
De wereld is van iedereen
Iedereen is van de wereld
De wereld is van iedereen
Iedereen is van de wereld
De wereld is van iedereen
Van iedereen
Van iedereen
Van iedereen
Van iedereen


The Scene



Proost webbies
op het leven,
op jou, en webbies die er niet meer zijn,
op onze zieke maatjes,op mensen die we missen
en de liefde

vergeet de liefde niet

xxx




26 opmerkingen:

  1. mijn favo nummer van de Scene <3
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een wereldnummer en dat zal het altijd blijven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw die is mooi Dien! Samen genieten van het leven, het móet ook eigenlijk samen. En de herinnering levend houden aan hen met wie het niet meer direct kan. Heel mooi in elkaar gezet zo :) Ik had onlangs nog een cd van The Scene gekocht, blijft super. O en je motto helemaal bovenaan is ook geweldig, van George Lucas. Dromen is een mooi begin van alles !

    Ook nog dankjewel voor je reaktie, ik was er weer even niet. Je keuze is een goede, kleurig is mooi!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker is Iedereen Is Van De Wereld en zo moten we ook met elkaar omgaan.
    Proost Dien. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja...een glas wijn kan even niet meer...Dan maar een slokkie bronwater op de gezondheid! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, genieten van een goed glas met goed gezelschap heerlijk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hef het glas spa rood op je gezondheid. Een mooi lied nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ProostKlappertje!

    Wat een wijze woorden: iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen..

    En dan die mooie robuuste wijn...
    Dat zo'n glas zo fotogeniek is!

    Ik zeg: PROOST! Op Het Leven!
    Dat is hetzelfde als wat Di Mario heeft geschreven: lechajiem=לחיים

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was het echt... maar blogger deed vervelend...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh, je hebt er ware kunstwerkjes van gemaakt Dien, heel knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Dien, die foto's in combinatie met het liedje!
    En alsof de duvel er mee speelt, zat ik net in mijn auto en wat hoor ik op de radio? Ja hoor, hoe bestaat het, het was "Iedereen is van de wereld"!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien een goed wijntje. Hangt mooi aan. :) Proost, op het Leven !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze 'traant' zo mooi het lijkt wel port. :-)
    Proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee dat vooral niet vergeten, de liefde, nee die vergeten we niet, zeker niet !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik poost met je mee Rooske...
    Op de gezondheid en het leven...🍷
    Lieve knufff groetjes, Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben ik blij !! …...dat Jij met mij wil drinken !! Super he

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ten alle tijden Willy, misschien moeten we het nog eens overdoen :-)

      Verwijderen
  17. PROOST! binnen kort wil ik ergens een blog weiden aan wijn en zo... ik drink het namelijk niet, vind het niet zo heel erg lekker, en ja ik probeer nog steeds zo nu en dan, maar dan bedenk ik mij iets heel anders... nou goed... proost... op je 'gezondheid?'

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proost op alles en iedereen.
    Vandaag een superdag wat betreft het weer.


    Mooi blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik lust geen rode wijn, maar met een lekker gekoeld droog wit wijntje,
    daarmee wil ik samen met je klinken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥