One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-06-2021

02.06.Fireball




 





Pitbull - Fireball ft. John Ryan* klik*





Och  ja,
gewoon  even  ertussenuit,
en  poef...





Languit in de flappertjes gaan ligggen

:-)


't is niet wat ik gedaan heb  hoor,

maar ik geniet  wel heel erg  weer



van de kleurtjes, 
de diversiteit van  klappertjes...

wat zijn ze  toch  mooi 









en wat  zijn het  er weer  veel :-)







dank je wel  voor je  lieve berichtjes,

maar je  hoeft je om mij  Γ©cht 
geen  zorgen te maken...
ik kom altijd  weer  op...





De  grote  fopwesp.
hij  doet z'n  naam eer aan hΓ©..






kleine snoepert,
doet zich  te  goed aan alle  lekkers,







en ik ...
ach,
ik  snoep  mijn  buikie  rond van alle  kleurtjes





het is  eindelijk  zomer,
lekker warm....






en ik  heb een  advies voor je  webbies,
geniet er van  hΓ©,
want het  is  zΓ³  voorbij:-)





de tijd heeft  vleugels..











enne....
 denk jij ook niet
dat  de wereld  zonder klappertjes
een  stuk  kleurlozer is...





:-)
ohhhhhh dat  dacht ik  nou  ook,

hollikidee, 
je ziet me weer  verschijnen..



* fireball* 


πŸ’—
                                                                                 πŸ’—
πŸ’—

πŸ’—
πŸ’—

πŸ’—

πŸ’—  πŸ’—
πŸ’—

πŸ’—
πŸ’—

πŸ’—

14 opmerkingen:

  1. ja soms wil je dat wel eens, verdwijnen van jezelf

    prachtig zo'n troepjes fleurige klaprozen, dan is het echt zomer hΓ©, het maakt alles veel mooier
    dat is een kanjer van een wesp
    beetje te warm nu voor mij, dan geraak ik niet goed vooruit, maar geen probleem, dan blijven we staan hΓ© :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak me niet zomaar druk om je. Jij klappert echt niet zomaar in zeven sloten tegelijk. Je hebt er weer mooie foto's bijgemaakt.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige serie foto's van de "klappers" Dien, een lust voor het oog hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, het is prachtig in de natuur veel blommekens en veel kleur, gelukkig is het waterschap hier niet fors aan het 'bermenmaaien' geslagen dus ik kan nog genieten van alles wat er te zien is. Jouw klaproosfoto's geven een mooi beeld van die bloei. Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie serie klappertjes, Klappertje! :-)
    Ik geniet vooral lekker in de eigen tuin met dit weer. Klaproosjes hoef ik elders niet te zoeken, want die we hebben in twee kleuren in de achtertuin. In de voortuin staat zo'n hele mooie grote papaver in bloei. En als het meezit gaan ze dat in de achtertuin tussen al het andere moois ook nog doen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die flapper klappers doen het goed dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Super zo mooi al deze klaproosje.
    Mooi ook die foto met de molen erachter.

    Mooie serie.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wat een geweldige foto's ! In jou heb ik alle vertrouwen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke serie om vrolijk van te worden. Ik zag er vandaag een paar in de berm en moest gelijk aan jou denken. πŸ˜ƒ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, van zulke plaatjes geniet ik ook. Ik geniet sowieso elke dag van het buiten zijn en al het moois.
    Buiten is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk genieten is dit met al die mooie klaprozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Genieten van buiten doe ik ook. Voor je het weet is het mooie weer weer weg voor een tijdje.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pffft... gelukkig alles okΓ©!
    πŸ’—

    πŸ’—

    πŸ’—
    πŸ’—

    πŸ’—

    πŸ’— πŸ’—
    πŸ’—

    πŸ’—
    πŸ’—

    πŸ’—

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥