One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












14-06-2021

15.06. 't was......


 


Isabelle Pierre. Le temps est bon*klik*










Wat  een heerlijk  weekend was het  
webbies,





hebben jullie ook zo  genoten van het  weer,





de tijd  leek  vleugels te  krijgen,
en voor ik kon  knipperen met  mijn ogen 




was het  alweer vandaag...






blauwe  luchten,  
mooie  bloemen....





weides vol....








overal  klaprozen  en  korenbloemen




't mooiste van het  mooiste,






ik  dacht....
volgens mij  waren het  er nog niet  zรณ veel...





als de mens dingen  kapot maakt,







dan  zet  moeder natuur een tandje  extra  bij...





en doet  sรบper haar  best...






en ik... ik weet  niet waar  ik kijken  moet,
het  is  zรณ mooi  overal,







het gaat  tropisch  worden,
dus  bloggen gaat  een tandje  lager...
want ehhhh





ik  lig  met  m'n  snuffer  

tussen de blommekes 

U  begrijpt  ...

Als jullie me missen.....


ben ik niet  vissen :-)


da's zeker..





๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ๐Ÿ’—


19 opmerkingen:

  1. Prachtig Dien al die blommekes en dat is puur genieten ! En tja tropisch ,dus we doen maar weer kalm aan
    groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo mooi buiten, geniet ervan Klapper...

    Love as Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een heel mooi en kleurrijk bloemenveldje.
    Daar zou ik ook wel even tussen willen liggen. Even wegdromen tussen de zacht wuivende bloemen onder traag passerende witte wolken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch, zo'n veld met allerlei bloemetjes, een lust voor het oog
    bij tropisch blijf ik binnen of in de schaduw
    geef mij maar lekker fris zonnig weer :-)
    geniet Dien en smeren maar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om daar te liggen, DIen. Lekker een beetje wegdromen ook. De tijd vliegt sowieso, mooi weer of geen mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad een zomers weekend. Ik zit buiten op een stoel bij het gras dat ik opzettelijk laat verwilderen. De insecten zijn er in ieder geval blij mee. Laten we nu verder genieten van het mooie weer want voor je het weet is de regen daar weer en daar zit ik nu niet op te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, ik kom bij je liggen en naar de bloemetjes en de beestjes kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! En wat schrijf je dat ook poรซtisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. genieten van het mooi weer en de vele zomerbloemen Dien, prachtige klaproos en andere bloemen foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van zulke prachtige foto's, zal zelfs de grootste chagrijn vrolijk worden Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Wat een super mooi veld met bloemen.
    Daar word je toch heeeellll blij van.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Coquelicootje,

    wat een veld!! ๐Ÿ’›
    Ik wist niet dat er zo veel verschillende couleurtjes coquelicootjes waren...
    Prachtig...
    Ik zou er even in willen liggen en dan naar de bijtjes en de hommels luisteren.
    En dan zou ik me in de hemel wanen. Echt wel!

    Oui oui le temps est bon!

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede middag Roos, prachtig al die bloemen, gewoon genieten en blijven genieten. Ik wens je een fijne voortzetting van deze dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is wel heel erg mooi wat een weelde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat genieten Dien, prachtige weides met bloemen.

    Heb het goed.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is toch een serie om helemaal blij van te worden. Het was even doorbijten dit natte en koude voorjaar, maar we krijgen er ook heel veel voor terug. Dank aan Moedertje Natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OHHH je zat wel echt tussen de schitterende bloemen! Heerlijk, zalig nog meer superlatieven!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥