One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-06-2021

17.06. Ohhh Yessss

 






John Brim-Ice Cream Man*klik*






Tingelinge ling.....

daar  komt de ijsco man...



gisteren hoorde ik hem hier door het  dorp komen  tingelen...



lekker hoor....
maar ik ben niet gegaan....







doctors  orders.....






bovendien  als ik ijs  eet....







dan wil ik  graag  ijs van  de ijsboerderij....

zelfgemaakt....
mmmmmmmmmmmmmmmm






Amarenen en  yoghurtijs....








daar  mag je me  voor wakker maken:-)





en  jij....


welk  ijs   mag  jou  wakker maken...??


vroeg de vakantievrouw 



💜

30 opmerkingen:

  1. Hier op de terrasjes wordt volop ijs geconsumeerd, ik blijf er ook vanaf.
    Je hebt sneller dorst en het is toch voedzaam. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker weten Hans af en toe moet het kunnen maar té is té hé :-)

      Verwijderen
  2. Als ik ijs eet dan het liefst straccialtella, maar eerlijk gezegd eet ik niet zo heel erg vaak ijs. Je hoeft me er dan ook niet voor wakker te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vroeger van Everto, maar die bestaan niet meer. Eigen gemaakt en superlekker. Dan wel in de notensmaken. Maakt niet uit welke.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag weer eens wakker gemaakt willen worden voor onvervalst Elfstedenijs. :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerlijk? Ik eet nooit ijs. Het zijn loze calloriën en ik krijg er dorst van. Moet ik nog meer drinken dan ik al doe. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waar is de tijd van de ijsjeskar, als kind was dat een hele belevenis :-)
    mmmm lekker, zoals je kon verwachten lust ik het meeste ijs wel :-)
    maar nee geen grote ijscoupes hier
    thuis verwen ik me met een frisco, de mini-versie van een magnum, mmm, dat smaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo'n klein ijsje ja dat is ook lekker maar ook zoet hé An:-)
      mmmm af en toe heerlijk hoor

      Verwijderen
  7. Ha klappertje,

    drie keer raden: DE IJSBOERDERIJ
    In één keer goed geraden!
    Ik reis er graag voor naar Brabant.

    Maar verder eet ik bijna nooit ijs.

    Anders zou ik nu een tonnetje zijn.

    Toedeldoe... lekker rustig houden vandaag...
    Heerlijk! 💜💜💜

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaa. loutje, als je weer komt gaan we weer hé SMULLEN :-)

      Verwijderen
  8. Een tijd terug kocht ik van die bakken met roomijs, walnotenijs...ik at dan zo'n hele bak in 2x leeg en dan ook nog met spuitslagroom!
    Hoe kan het toch dat ik 20 kilo ben aangekomen!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sakkerdjie, nu eerst maar een wat ijsjes gaan halen, wat doe je ons aan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha sorry :-)
      ik wilde eigenlijk verkoeling brengen vandaag :-)

      Verwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Zit je mij toch lekker te maken met al dat ijs.
    Helaas ook voor mij niet echt een optie, maar als ik mag kiezen, een Dame-Blance.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n heerlijke softijs met chocolade er bovenop.
    En dat dan krak zegt als je er in bijt, zalig.

    Fijne zomerdag Dien!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wahahha jááá Hilly, dat chocola wat dan breekt... mmmmmm dat is inderdaad ook lekker :-)

      Verwijderen
  12. ehhhhh.. da's geen ijs hé kunstenares :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hond achterlaten in een dichte auto, gebeurd helaas nog al te vaak, arme dieren!
    Wat een heerlijke foto's Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik krijg ook zin in een ijsje. Morgen eens wandelen waar ze dat lekkers hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je ergens een suikervrij ijsje kan vinden, waar je géén diarree van krijgt... dan zal ik je eeuwig dankbaar zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede avond Roos, ik houd niet zo van ijs, soms als het erg warm is vind ik een waterijsje wel lekker tegen de dorst, maar roomijs nee dat hoeft niet van mij. Weer een gezellige dag met Aiva gehad, de achterdeur open en dan kon ze de hele tijd naar buiten lopen. Maar we hebben met die warmte weinig gespeeld, wel in het kleurboek wat plaatjes gekleurd (oma kleurt ze en zij krast ze door) en verder tamelijk rustig, ze viel op een moment op de bank in slaap, dus dat zal ze wel nodig gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Smulpaap! Is dat niet wat veel voor jou alleen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De plaatjes zien er heerlijk uit. Ik vind het wel lekker, maar kan het ook prima weerstaand. Nooit meer ijs eten zou geen straf zijn. Bijvoorbeeld nooit meer koffie dat vind ik een veel groter punt. Nooit meer alcohol zou ook prima zijn, want ik ben al een half jaar zonder en dat bevalt me prima.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥