One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-06-2021

25.06. 'n deuk





Normaal heb ik daar  last van,

maar vandaag  niet:-)

vandaag ...

krijg je een  oorwurm van me :-)


Wijze: 



Dorus- Er zit een gat in m’n emmer*klik*  




Er zit een  deuk in mijn hoedje

lieve webbies  lieve webbies,

een  deuk in  mijn  hoedje,


in mijn  hoedje een  deuk.....









met wat  kan ik  het  maken  lieve webbies 
lieve webbies,

met wat  kan ik het  maken  

die  deuk in  mijn  hoed....?





en nu  jij:-)


de leukste  wint ......

fijn  weekend...


maandag  feest  alhier....

whoop  whoop 


💜


21 opmerkingen:

  1. De deuk in zijn hoedje, geeft hem blijkbaar geen belemmering. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zij is duidelijk gecharmeerd van het deukje.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duidelijk een klusje om alabastine uit de gereedschaoskist te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ocharme dat is een ferme deuk, en zo zal die nog platter worden denk ik :-)
    even terug opblazen volgens mij dan komt het goed

    mooie foto's Dien
    en geniet van het weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uitdeuken, doorsmeren en olie verversen... Gaat weer jaren mee dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De deuk is wel hartvormig, dus wie weet, geeft dat hem nu juist extra charme. En misschien gaat het vanzelf wel weg wanneer hij een eindje vliegt (als dat nog lukt tenminste)
    Voor jou een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maar och het is zomer
    het is zomer
    het is zomer

    maar och het is zomer
    het is zomer
    ja ja

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met een 💜 dear Dientje, dear Dientje dear Dientje.
    Met een 💜 dear Dientje, dear Dientje met een... 💜

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een deuk in mijn hoedje
    ik kan er niks aan doen
    een deuk mijn hoedje
    is niet erg
    zo kun je zien dat ik het ben.

    Groetjes
    Xxx Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach gossie, arm LHB'tje!
    Het antwoord van Marlou, vind ik meesterlijk, daar kan ik niet tegenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met wat liefde, lieve Klapper lieve Klapper,
    met wat liefde is 't zomaar weer klaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met liefdelief Dieneke metliefde lieve Dien met liefde gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha tja waar komt die deuk vandaan ?
    Fijn weekend Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto met een deuk in dat beestje.
    Fijn weekend Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je neemt een zuignap, liever een zuignapje en plop, liever een plopje, klaar is Kees, liever Keesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach jee... die arme ziel... aan de andere kant maakt die deuk wel weer uniek :-)
    Wens je een mooi weekend Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en deuk.. het is met iedereen iets Roos

    maar veel hinder heeft hij er niet van

    een top-logje

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Klaproosje.

    Super foto's heb je gemaakt van deze Lieveheersbeestjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie foto's en nog nooit eerder zo'n lieveheersbeestje gezien met zo'n deuk in het schild Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha wat heb je het hier weer fijn uitgebeeld! Krachtige prachtige madam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥