One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-06-2021

08.06. kleine quibus






K.D.Lang - Always *klik*



 



Struiksprinkhaan (Leptophyes punctatissima) 




Kijk, deze kleine quibus,
zat hier lekker op de vrouwenmantel te zonnen.

húhhhhh hoorde ik het  beessie  zeggen,
wie de  flops is  datte....






doe maar  stil  qiepie,  
it's onlie mie..... 

de flipflapflopperde flap....

en aai wil lof joe ollweejs..






Ik vind je mooi,

ik vind je grappig...

ik vind je een  sprookjesdier,


en heet je van harte welkom hier 



Nieuw kinderkaarten*klik*



💙💚💛💜💖


22 opmerkingen:

  1. Wauw weer zo een mooie serie en de tekst erbij echt geweldig. Deze was echt aan het poseren voor jou. Echt toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook sprookjesbeesten, maar wel hele mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De natuur is mooi om er eens met verwondering naar te kijken, de sprietjes dieren.
    Zat er een op het raam, wil ik foto maken is hij al weer vertrokken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die staan er mooi op te zitten wachten om te springen! Prachtig Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja mooi zijn die he.. ik zie ze hier ook weleens. Ik blijf er altijd met bewondering naar kijken.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en zo bijzonder met die enorme antennes. Het zijn wat dat betreft net verpleegkundigen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat geloof ik zeker die moeten ook langs alle kanten opletten hé :-)

      Verwijderen
  7. Grappig, ik had er vandaag eentje op een uitgebloeide blauwe iris. Ik zie ze elk jaar wel in de tuin, maar zo klein als vandaag (amper 3 mm) had ik ze nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Jan toevallig zag ik die van de week ook,
      alleen voor ik mijn camera kon pakken was ik 'm kwijt, zó klein:-)
      schattig hé

      Verwijderen
  8. En wat een kracht hebben ze. Ik vind ze ook mooi, als het maar geen plaag wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt een camouflagebeestje, moet je goede ogen hebben
    wat staat hij er mooi op
    meer dan goed genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gefotografeerd Dien.
    Een beauty!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag best eens tegen jezelf zeggen....jij bent goed, jij bent genoeg.
    Mooie opnamen van het sprinkhaantje Dien.
    Die kaarten voor kinderen, zijn zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha Dientje,

    wat lekker, dat we tuinen hebben, waar dierkens mogen komen.
    Dierkens en bloemkens en vogelkens...
    Ik geniet er met volle teugen van.

    Deze is wel een mooitje... lekker groen! 💛
    Oh nee.... ik bedoel dit: 💚

    het liedej heb ik van Nilsson, maar kan het niet op YT vinden.

    Deze van hem is ook fijn: https://www.youtube.com/watch?v=G-ZDKirjQgM

    Doejoejoe...
    Liefs, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Die heb je er super opstaan.
    Schitterend.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is wel degelijk een "groene" jongen /meisje?? schitterend he

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een groene naar mijn hart zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat hartverwarmend mooi jouw ‘goed genoeg’ ♡

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥