One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-06-2021

14.06. Schilderij





Ohhhhhh
maai koodness....
wanneer is iets geslaagd of niet....

deds the  kwestijun...







Ik  vind  deze zelf  héél  erg  geslaagd :-)
om  niet te  zeggen  geweldig....







Maar ik weet dat er ook mensen  zijn 
die  zeggen...

niks an  dien... wegwezen :-)

nou......

moi  hillgaor nie......










spannend jongens....
ik heb  een  aquarel gemaakt van m'n  allerliefste  vriendinneke,
beckesteijn.....

van de week  komt ze bij me eten en  
oordelen..... of ze het  wel  wil hebben :-)







spannend  vind ik  het  wel....
spannender, dan  deze serie,
want  jongens...
dat is gewoon een héél geslaagde serie,

een  prachtig  schilderij...
om  met  onze Guus te  spreken :-)


💙
💚
💗
💛
💜

16 opmerkingen:

  1. Ik sluit me aan bij Guus, die heeft kijk op de zaak. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sommige mensen snappen sommige dingen gewoon niet. Dat kan soms.

    Love as always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt me nieuwsgierig. Laat um maar ff zien Dien 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu willen we dat natuurlijk ook wel zien, hopelijk komt je vriendinneke snel langs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit ook gewoon mooi. HEt hoeft toch niet allemaal 4K helder te zijn. BEn benieuwd naar dat protret, Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als jeze3lf erin zit is het altijd oké Dien.

    Gezellig een vriendinnetje te eten, geniet ervan.

    xxx en een knuffel voor de viervoeters.
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan dit ook wel waarderen Dien, jou vriendinneke, zal het portret vast wel mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, je laat iedereen nin spanning zitten. Maar mooie in elkaar vloeiende kleuren vind ik ook prachtig om naar te kijken. Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Precies, Klappertje...

    Geslaagd!! 💛

    Juist mooi...

    Toedeldoe... ik ga gauw buitenspelen!
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je maakt mij nou wel heel nieuwsgierig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Guus zal er het zijne van denken Roos

    prettige start van de week

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je zou een knap impressionist zijn Dien !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fotograferen is voor mij ook een stukje schilderen en dat heb je heel goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is inderdaad heel spannend. Een oordeel van een vriendin is extra spannend. Toi toi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥