One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-07-2020

02.07.Mag ik dan bij jou












Soms hoor ik bij het  maken  
van een  foto al het liedje
wat ik erbij wil hebben 😃

Da's toch een  wonderlijk hoofd,
dat  hoofd van mij ..





Als het onweer komt
En als ik dan bang ben
Mag ik dan bij jou?










En als ik moet huilen
Droog jij m'n tranen dan?














Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrij

Claudia de Breij,



En já....
Jij mag  altijd  bij mij...




02.07. 2006...  gestopt met  roken  zegt  mijn  agenda...

het voelt als 100 jaar geleden "hallelujah " 


geweldig..... webbies,  wat  zal  Beckesteijntje

 het  druk  krijgen  denk ik :-)
en  moeilijk ook,  met jullie reacties:-)

Vrijdag  sluit de inzendtermijn, 
 en gaat de lieve schat  zich  erover  buigen...


Duim  duim  diedelie duim duim...

ik duim  voor jullie  "allemaal " 

xxx





❤️





22 opmerkingen:

  1. 14 jaar.. wat een bevrijding he. Ik laatst 6 jaar. Ik ben er nog elke dag blij mee. Nou ja.. als ik er aan denk dan. Liedjes zijn soms zo mooi.

    Love as Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch mooi om zo'n hoofd te hebben.
    Je gevoelens vast leggen en uiten in je gedachten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, dit liedje zong ik een aantal. Jaren geleden bij een auditie voor een voorstelling. Ik kwam er door em mocht 2 weken toeren door het land. Heerlijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoppen met roken was destijds een verhaal apart, we hebben het samen gedaan en er voor moeten vechten. Van zware rokers van het ene moment op het andere moment gestopt... En zijn daar achteraf ook heel blij mee. We dachten er rijk mee te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn hè om niet meer te roken? Ik zeg weleens: beginnen met roken is het domste wat ik ooit gedaan heb, stoppen met roken één van de beste dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig hoe de ene bloem de andere beschermt
    mooie tekst er bij
    goede beslissing geweest van jou Dien, je longen zijn er blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoe jouw foto bij het liedje past. En wat is dat toch een mooi lied. Gefeliciteerd met dat volhouden om niet meer te roken. Ooit heb ik me ook laten meeslepen en heb ik wel wat jaartjes gerookt. Maar gelukkig hier al 32 jaar geleden gestopt. Ben er nog steeds fier op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan moet je mijn hoofd eens meemaken :D Als ik iemand hoor praten kan ik door een zin al een liedje in mijn hoofd hebben, en soms ga ik het ook gewoon zingen. Ja, ik ben ook zoiets gestopt met roken. Ik heb het niet genoteerd zoals jij. Maar ik kan het denk ik wel opzoeken.
    Ik duim voor iedereen, maar ook voor mezelf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha Klappertje,

    een liedje een liedje een liedje in m'n hoofd!
    ja... altijd eigenlijk! Altijd muziek bij me.

    En gestopt met roken... I bless the day!
    Exact weet ik het niet, maar wel, dat het na een skivakantie was, in maart 1992.
    En nog steeds blij, dat ik niet meer hoef. Schone longen! ❤️

    Dagdag... heb het lekker vandaag
    met een dikke pakkerd
    van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nooit echt fanatiek begonnen, dus bewust stoppen was ook niet nodig. Sigaretten schijnen nu nog verslavender te zijn door hun samenstelling dan jaren terug. Valt me op dat in mijn training vanuit de Gemeente veel rokers zitten. Buiten dat het ongezond is denk ik alleen maar hoe kunnen ze zich dat veroorloven financieel?
    Heerlijk vol hoofd met muziek heb je, met veel laatjes om uit te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anderhalf jaar.... nu... voor mij... way to go! Voor jou :D

    De foto's prachtig, met de song, ja helemaal passend. Soms heb je dat, jij heel vaak, dat het liedje in je hoofd komt. Dat is gewoon jouw unieke stijl!

    Ik duim mee voor iedereen die mee doet <3

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's met goede tekst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig die tekst met die eerste foto. Ik kan mij goed voorstellen dat er dan een tekst bij jou opkomt als je zo goed kijkt naar dingen.
    Heel veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 14 jaar, da's al een hele lange tijd. Volhouden hoor.
    Knappe foto's en mooie tekst er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 6 jaar geleden, ben ik ook gestopt met roken, en dat is niet alleen goed voor je gezondheid, maar ook voor de portemonnee hoor!
    Jij hebt zeker een bijzonder hoofd, daar is er maar eentje van!
    Je foto'zijn weer om te zoenen Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hebben we nóg iets gemeen, Dien: allebei gestopt met roken. Wie weet, ooit, in een bejaardenhuis begin ik weer. Precies onder een rookmelder steek ik een sigaar op. Of pijp. Wat het meeste rookt (-:
    Knap van je, ik weet genoeg situaties waarin je verkeerde die riepen om een sigaret...
    Jouw hoofd is niet gek, ben je belazerd! Het universum heeft een plan met jou: zo veel mogelijk mensen een hart onder hun riem steken en dat doe jij. Ik vind je een lichtend voorbeeld.
    Madelaine Albright was een pittige tante. Zo een kunnen wij in NL ook wel gebruiken. Een vrouw van stavast.
    Je bovenste foto: je ziet de hulpeloosheid ervan af en dan die woorden van Claudia de Breij (ook al zo'n wereldwijf) Mag Ik Dan Bij Jou?
    En jij? Heb jij ook iemand bij wie je dan mag zijn???
    Blijf altijd om je heen kijken en liedjes horen in je hoofd.
    Joe meek maai dee evverie dee Darling Dien ♥
    Baai baai swiet hanniebie.
    Dikke lief *smak*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede middag Roos, ja ik ben blij dat ik al meer dan twintig jaar geleden ben gestopt, ik heb dertig jaar gerookt, tja mijn Pa zijn vader zat letterlijk in de tabak, mijn vader rookte, mijn zus rookte, ik heb dat dus ook gedaan, maar ik ben blij dat ik er vanaf ben, zomaar op een tweede paasdag finaal gestopt. Dat was best lastig want mijn man rookte stug door. Die is pas veel later met roken gestopt.
    Mooie foto's van die beschermende Teunisbloen, met zo'n buurman mag de kamille blij zijn ;) Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dan hebben we iets gemeen :-) ik ben 15 jaar geleden gestopt met roken :-)
    Mooie na-de-regen fotografie !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja ik moest ook stoppen was heel moeikijk maar oh zo blij dat ik het z,on 30 jaar geleden gedaan hebt ,maar weer een geweldig mooie blog.super

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat lied heb ik wel wat mee Dien.
    Mooie foto's met de druppels erop.


    Xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het lied geeft me soms ook tranen. En je foto's zijn weer supermooi en proficiat nog dat je al zolang niet meer rookt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja een mooi en aansprekend liedje.
    Dat noem ik associatie-denken. Bij bepaalde gebeurtenissen of dingen die je ziet moet je altijd aan hetzelfde lied, geur, persoon etc denken. Ik weet niet of iedereen dat heeft, maar ik heb dat heel sterk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥