One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-07-2020

14.07. De kleine dingen






Lizz Wright - My Heart







Vandaag  sloeg  mijn  hart...
een  uptempo...  bomladieboemboem....



Want  ik  kwam  een veldje vol  van mijn
favoriete  blommekes tegen  

                                                   Het  zandblauwtje - Jasione  montana 

Gelukkig  maakt mijn  telefoon  mooie plaatjes,
geweldig  hé,  en ik  kan  er nog  mee bellen ook  dúhhh












En tja,  als ik  deze mooikes zie 
dan kan ik het niet  laten
om een  bescheiden  boeketje te  plukken,
en  er thuis van te genieten :-)






 



Zie eens....
samen  met  wat  geplukte  kamille,
voel ik  mij  als een  kwien  so  rits...... 
maar dát  kan ik niet schrijven  diennnnnnn :-)

ut mot  rich  wezen :-)

en  we begeven ons onder een  prachtige wolkenhemel 
naar huis 💙













Aai  lof it , aai  lof it,
aai  just  lof it :-)


" zandblauwtje" een  naam  die beklijft  😉


dag webbies  geniet je  nog een  beetje 
vandaag  wat  regen  
en morgen  zonneschijn :-)



💜






18 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie fluitenkruid, daar kun je van genieten als je het tegenkomt.. of in een vaasje in huis ;-)

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Dien, en dat allemaal zomaar gratis geschonken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Telefoons zijn wat camera's betreft tegenwoordig echt niet slecht. En ik loop er liever mee rond dan met mijn spiegelreflex. Nee, dan liever de telefooncamera :) Mooie blommekes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veldboeketten zijn de allermooiste! En ja hoor wij genieten ook. Vakantie komt er aan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kan vriezen het kan dooien, van het weer kun je toch niet op aan. En na regen komt regenen in het woordenboek voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi. Ha, ik voel me soms ook als een kwien so rits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, die komen hier vast niet in het wild voor tenminste ik heb er nog nooit eentje gezien, maar ze zijn prachtig. Bij het woord Blauwtjes denk ik aan het vlindertje die zie ik hier wel voorbij komen. Een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn ook echt prachtige bloemen inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die is ook prachtig, voor mij, ik kwam zondag de korenbloem tegen en mijn hart maakte een sprongetje, want die zie ik dit jaar een stuk minder lijkt wel.

    Prachtig Dien!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Prachtige luchtfoto en mooie bloemen, mooie kleur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze zandblauwtje's, heb je ook weer heel mooi en creatief op de foto gezet Dien.
    geniet er thuis nog maar van hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi die blauwtjes Weer een bewijs :een goede soldaat kan met alle wapens overweg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De regen heeft al toegeslagen! Zandblauwtjes zijn zo mooi hé. Prachtig boeketje. Aquarelleren?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig boeketje.
    Vandaag was een leuke dag ondanks de motregen en grijze wolken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe mooi dat je zo kunt genieten van die bloemen, ik geniet mee Dien.

    X Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zandblauwtje herkende ik direct. Vroeger toen we nog ieder weekend naar de camping in Brabant gingen, zag ik veel zandblauwtjes in de zomer. Dat is decennia geleden, hoor (-: Die kleur, hè Dien, die kleur! Geniet van je veldboeketje.
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldig leuk om deze bloemetjes te vinden en te kunnen plukken voor een thuis boeketje Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zandblauwtje, nooit van gehoord. Denk ik. ;-)
    Het is dat je het boeketje zelf al had geplukt, anders had ik het voor je gedaan. 💜

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥