One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-07-2020

24.07. soms























Dat  dachten  mijn margrietjes ook,
mij kleine tierlantijntjes,
nou vergeet  het maar  gewoon  zijn jullie zéker niet,




En een  enkele keer hoor je  giecheltjes
uit de bloemen  komen 
en  echt  heus  wezenlijk waar.....






Ze glijden daar  van  baantjes af  achter elkaar

echt hé....

deze oosterse schoonheden..
ik ben  er dol op.

en ja ook op jullie hoor 


xxx

❤️

32 opmerkingen:

  1. Heel mooie en vooral scherpe details in dat lieveheersbeestje én de bloemen natuurlijk !
    't is weer een geniet logje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het lieveheersbeestje maakt het plaatje, de log.. alles... helemaal af.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. di mario.....
      hoop dat jij morgen ook weer kan glijden van de glijbaan zonder pijn
      xxx

      Verwijderen
  3. Nou ik heb ze na de winter als kostgangers gehad.
    Gezellig, heb ze allemaal gespaard en op eens met de ramen open verdwenen ze.
    Een gemis want ze waren gezellig aanwezig, net als lieve mensen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet toch wel vrolijk worden van die mooie beestjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die margroeten zijn zeker niet gewoon.
    In alles en iedereen zit iets bijzonder.
    Het moet eruit komen...
    Bij jou gebeurt dat Dien en dat geeft bijzondere blogjes en nog veel meer!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die margroeten moeten margrieten zijn:)

      Verwijderen
    2. :-) ik had het al begrepen maar ik vind het wel een mooi woord,
      de margroetjes van mij aan jou en Jan, en een fijn weekend :-)
      xxx

      Verwijderen
  6. mooie foto's Dien, margrieten de speeltuin voor pimpampoentjes
    gewoon zijn wat je bent , ja meer kunnen we niet
    en iedereen mag gerust eens toegeven aan hoe hij zich werkelijk voelt van binnen
    maar liefst verstoppen we dat voor de ander en zelfs voor onszelf
    mooi weekend Dien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies an, de spijker op z'n kop, we verleren het kindzijn een beetje af hé
      xxx

      Verwijderen
  7. Hier zijn de margrieten ook aan het eind van deze fase. Volgend jaar mogen ze weer. En mss komen ze no wel een keer dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... ik denk van niet, maar j e weet nooit in een bijzonder jaar :-)

      Verwijderen
  8. Door jouw prachtige foto's kijk ik ook vaak op een andere wijze naar de dingen,
    dingen waar ik soms gewoon aan voorbij ga.
    Als dat niet buitengewoon is...
    En de lieveheersbeestjes: mijn favorietjes :-)
    Als ik ze zie, maakt mijn hart altijd een sprongetje.

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dát vind ik leuk, laat dat hartje maar dansen dan :-)
      xxx

      Verwijderen
  9. Goede morgen Roos, wat een bijzondere margrieten, zo met die gekrulde blaadjes, zo had ik ze nog niet gezien. En dat lieveheersbeestje ziet er ook zo lief uit, al denken bladluizen er anders over, voor hen is het een vuige moordenaar. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaahhaha vuige moordenaars :-) heerlijk Haba, gooi het maar van je af :-)

      xxx

      Verwijderen
  10. Wederom prachtig, de combi ook zo! Prachtige margrieten heb jij staan, en dan het beesje... ik hoor trouwens niets meer over de plagen langs de stranden... ik heb begrepen dat ze ook kunnen steken :O

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bijten doen ze en niet te zuinig :-)
      mja..... j e moet ze ook niet vangen om ze vast te houden, dan zou ik ook bijten :-)

      Verwijderen
  11. Margrietjes, zijn zeker niet gewoon hoor Dien, anders zouden ze geen bezoek van oosterse schoonheden krijgen.
    Je foto's zijn weer prachtig, en wij zijn ook dol op jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) geheel wederzijds Edward, we worden een grote familie hé

      Verwijderen
  12. Wat zien je Margrietjes en stralend uit. Vooral de eerste foto die je ervan nam. En ja de gelukskevertjes zoals ik hen benoem zie ik ook graag. Bij mij deden ze het niet goed maar bij jou zijn ze echt super. Alle foto's zijn heel mooi. Bij deze ook bedankt voor de mooie reactie op mijn blog. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgende keer maak jij er stralende foto's van wil ik wedden Tine

      Verwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Prachtig zijn ze.
    Mooi zijn je foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's van dat lieveheersbeestje in de margrieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede namiddag. Mooi om zien die margrieten met dat lieveheersbeestje. Hier heb er nog maar weinig gezien.
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He he wat een grappig soort. Het is net alsof je met je schaar de blaadjes hebt ingeknipt. Heerlijke serie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) toch echt niet gedaan... een oosterse prinses is erin geslopen denk ik :-)

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥