One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-07-2020

05.07. Wat doet ze dát keigoed hé.















Ach Dien,
Wat goed te zien dat zovelen je schilderkunst waarderen en bewonderen.

( zo begint  Beckestijntje  haar  mail ....)  








En eenieder heeft gereageerd op zijn of haar oorspronkelijke wijze,
de een dichterlijk, de ander in de toon van alledag. 

Je hebt schrijftalenten onder je lezers.











 
Door al deze reacties mag je je gerust een tekentalent noemen;
als je door je schilderkunst emoties oproept mag je je zo noemen.










 
Toen ik ja zei op de vraag of ik de reacties wilde beoordelen had ik er geen idee van dat het zo'n moeilijke klus zou worden, 
dus doe me dit nooit meer aan!
(was overigens wel n feest om alles te lezen)










 
Afijn, wie A zegt, moet ook B zeggen.
Het was een moeilijke klus, maar na nog een nacht slapen is de kogel door de kerk.
een opmerking nog: voor mij zijn ze stuk voor stuk de winnaar, maar krijgen 4 personen een tekening:
 




די מריו30 juni 2020 om 21:17:00 CEST
Nummer 1 vind ik het mooist, 
want daar zit alles in wat je ook in het leven kunt vinden.
 Soms zit het tegen en dan buig je je hoofd, maar ook vier omhoog kun je om je heen kijken. 
En helemaal bovenin, daar komt het nieuwe leven.

Love As Always
Di mario

💙



Sjoerd1 juli 2020 om 09:19:00 CEST
Ik ben helemaal weg van nummer twee, 
de eenvoud van het simpele klaproosje dat moeite heeft om overeind te blijven,
 maar vaak het kopje uit de wind moet draaien om te overleven.
 En als het dan de kans krijgt staat het fier te pronken. 
Niet dat andere werkjes niet mooi zijn, integendeel. 
Maar deze heeft het.

💚


Morgaine1 juli 2020 om 11:45:00 CEST
Ik vind nummer 3 het mooiste, 
het waarom? 
Ik geloof in de Feng Shui en de wetten van het Universum, 
en het getal 4 in de feng shui brengt ongeluk,
 en op nummer 3 staan er 3, eentje bloeit nog een beetje, en twee zijn uitgebloeid, 
ze zijn gezaaid, en het is nu tijd om te oogsten,
 en dat is precies waar wij in zitten, 
het is oogsttijd in van alles! Liefde, werk, balans, genieten, humor, het leven...

Mooier kan ik het niet maken, maar voor mij, klopt het werkje nummer 3.

Liefs, en dikke knuffel voor jou! Omdat je dit doet!
X
Morgaine/Suzan

💜






In de weer30 juni 2020 om 20:28:00 CEST
Nummer 4 is schitterend, zo kan het eruitzien na een regenbui. 
Super, een echte Dien.

💛






fotorantje1 juli 2020 om 07:41:00 CEST
haha, ja waarom moeilijk maken als het eenvoudig kan
k voel mij beetje als op nr 1
maar toch ga ik voor nr 2: hoe moeilijk het soms ook gaat, 
en ook al wil je je hoofd laten hangen, 
toch altijd je moed samen rapen en doorzetten, 
dapper je hoofd omhoog, samen sterk, 
zoals deze bloemetjes, ze houden elkaar staande - 
en dat hoop ik, dat er altijd iemand zal zijn die elkeen staande houdt in verdriet en zorgen
Hopelijk mag je veel reacties krijgen en geniet er van bij het lezen
wie de winnaars ook zijn, iedereen geniet er van hier op je mooie blog

❤️


 
 
Wil je  iedereen bedanken omdat ik het mooi, ontroerend en hartverwarmend vond de reacties te lezen?
 
Becky


Nou  Jongens,
Dat  hebben  jullie mooi  voor elkaar  gekregen :-)
toppie..

Als ik  jullie adres mag  ontvangen op  klaprooske@gmail.com
dan  stuur ik  je  de prijs  toe.


Dank jullie  wel,
voor je  nimmer aflatende  enthousiasme..

"aai  lof it " 


En  m'n  Beckesteijntje....
Dank je wel  lieve schat.

voor je  steun...

aai  lof joe 


❤️


42 opmerkingen:

  1. Inderdaad Dien, niet alleen je steentjes zijn mooi ook je schilderswerkjes mogen en zijn.
    Ze zijn als borstjes van een jong meisje.
    Vind dat Di Mario zijn commentaar heet toepasselijk is. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes Yes Yes... ik heb gewonnen, ik heb gewonnen, ik heb gewonnen... draai een dansje in het rond, klap met mijn billen op de grond. Was even vergeten dat ik niet altijd even soepel ben.

    Love as Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Di Mario zo blij dat jij er één hebt gewonnen, ken je niet maar je reacties aan Dien, daar geniet ik keer op keer op keer van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ik gewonnen? Ik die nooit wat wint.... Super leuk, ze krijgen een ere plekje en ik denk dat Ward, Bubble, Punt, Kloek, Rockie en Doppie ook blij zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ohhh dat gaat gezellig babbelen worden daar met de jongens :-)

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd aan de winnaars.
    De schilderijtjes zullen vast heel erg goed terechtgekomen. Als ik bovenstaande reacties zo lees, weet ik zeker van wel.
    Geweldig Klaproos, dat je mensen zo blij kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een van de fijnste dingen om te doen mensen blij maken :-)

      Verwijderen
  6. dat heeft Becky goed gedaan
    heel mooie reacties heeft ze uitgekozen, gefeliciteerd aan de winnaars
    haha de poedelprijs, dankjewel, daar had ik nog nooit van gehoord maar t is me een eer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw! Ik heb er ook eentje gewonnen, wat lief! Te gek! Een echte Dien!

    Natuurlijk feliciteer ik iedereen, en ja ik zal jou even een adres sturen :D

    Dank jullie wel allebei, Dien jij voor het maken en weg geven, en Becky, voor het uitzoeken en bedenken wie... dat is ook moeilijk ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker Morgaine, ze heeft het écht heel gedegen aangepakt, jullie hebben haar laten zweten

      Verwijderen
  8. Hallo iedereen,
    Super voor de winnaars, geniet ervan :):)
    Fijne zondag!
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Roos. Eerst alle winnaars gefeliciteerd met de winst van zo'n prachtige schildering. En Roos, jij een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd aan alle winnaars. Mooi gekozen door Becky want hun" pleidooi waarom"sprong er ver bovenuit. Nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Felicitaties aan de winnaars. Leuk al die 'waarom ik zou moeten winnen' te lezen. Snap ze allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dit Dien, alle winnaars gefeliciteerd hoor, ik ben stik jaloers natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor de winnaars een echt kunstwerk van onze Klaproos-Dien aan de muur.
    Ook het lezen van alle reacties.....geeft jou zeker weten een warm gevoel!
    En Becky heeft het goed gedaan,KUNSTENARES Dien zo krijg je bekendheid!

    Gefeliciteerd Dien!

    Groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je had er een wedstrijd van gemaakt! Met even uit de running te zijn had ik dat over het hoofd gezien! Maar ze verdienen echt wel hun prijs met hun mooie reacties! Prachtig om lezen en wat genieten we van je kunstwerkjesç

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze heeft dat inderdaad keigoed gedaan :-)
    Een dikke proficiat aan alle 4 de winnaars en wat leuk dat jullie nu net het aquarel gewonnen hebben dat het nauwst aan het hart ligt.
    Supergoed gedaan en bedacht allemaal :-)

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Felicitatie voor de winnaars.
    Mooie reacties hebben ze gegeven bij de kunstwerken.
    Ze krijgen iets moois in huis!


    Geniet van het schilderen Dien.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat leuk, binnenkort hangt hier een echte Dien in de kamer. Vind het zó leuk !
    Becky was een prima hulp bij deze klus, maar met plezier, dat geloof ik graag
    Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een dikke proficiat voor de winnaars.
    Fijne avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dikke proficiat aan alle winnaars :-)
    Als je ooit in een galerij tentoonstelt, dan ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alle winnaars een vette van harte gefeliciteerd!
    Dat heeft Beckesteijn uitstekend gedaan.
    En zoveel erkenning voor je tekentalent... Ga door, Dien!
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je nimmer aflatende vertrouwen in mij Kakelino
      xxx

      Verwijderen
  21. Hele mooie reacties en de hartelijke felicitaties voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥