One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-07-2020

18.07. De Stilte























Bij  beklijvende fotografie
hoort beklijvende muziek, 

vind ik....










Zelf denk ik,
dat ik  met dit  blog  hélemaal  goed zit.

dat geluid en beeld "top" zijn,







nu  de woorden nog  Dien... 😃









Ehmmm ja... 







Wat denk je  van  dit : 






De stilte is  zo  diep als de eeuwigheid,
de spraak,
zo  oppervlakkig  als de tijd.

Thomas  Carlyle 








Ik vind het  wel  héél mooi  
om zo het  weekend in  te gaan.


tot  maandag maai  loflie wans


xxx
💜

29 opmerkingen:

  1. Inderdaad Dien je gevoel is zo belangrijk in ons leven.
    Net als je honden, trouw begint met liefde. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k vind het prachtig Dien
    t is heel vaak moeilijk om de juiste woorden te vinden
    maar wat zouden we zijn zonder stilte
    totaal overspannen ;-)
    gezellig relaxt weekend Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Muziek, beeld en woorden een combinatie om stil van te worden...
    Fijn weekend. 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sommige dingen behoeven geen woorden.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Muziek en het beeld zijn voor mij vaak voldoende.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms is het goed om stil te zijn en slechts te kijken naar de wereld om ons heen. Wens je mooi en rustig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind stilte enorm belangrijk. In stilte kom je tot rust en kun je het geluid van de dagen loslaten en vergeten. Ik ben in stilte dan ook heel graag alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was alweer een prachtige inspiratie voor me! Tegenwoordig laat ik mij graag inspireren door mede bloggers...HUG/KNUF :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, vooral de foto's en de uitspraak.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Soms zijn woorden niet nodig dat zegt stilte en om je heen kijken meer dan woorden.

    Maar deze woorden zijn prachtig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Roos, ik kan me helemaal vinden in de tekst van Carlyle. Je foto's zijn weer prachtig trouwens. Een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon prachtig mooi! Ik wens jou een heel fijn weekend toe Dien!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor Dien, met dit blog zit je helemaal goed, het is je weer gelukt om er iets moois van te maken!
    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan ik zonder woorden ook zeggen dat Je gelijk hebt ??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooier ka haast niet,ook een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stilte, zo heerlijk Dien.
    De foto's zijn geweldig.
    Is het Judaspenning?

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij jouw foto’s de k ik vaak aan Angeniet en mis haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Druppels op Judaspenning. Wat een schitterende foto's en inderdaad in stijl met de muziek.
    Ik heb stilte nodig om me op te kunnen laden. Vaak lukt dat niet maar de aanhouder wint (-: Van achtergrondmuziek krijg ik compleet de zenuwen.
    Baai darling. Hef u laffelie wiekent!
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw! betere tekst konden die mooie foto's niet wensen, XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende druppel macro's Dien, mij lukt dat op de een of andere manier nooit
    Groet, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, dat is een fijn gevoel als beeld en geluid zo mooi samen komen. Ik herken dat wel maar dan in beed en woord.
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als woord, beeld én muziek een eenheid vormen...
    Dan is het zeker wel de moeite waard !
    Beklijvend vind ik het niet... het geheel is gewoon in harmonie !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sommige dingen hoeven niet uitgelegd te woorden, vooral niet met zulke mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Och och, hoe vind je het toch steeds weer allemaal zo perfect bij elkaar. Bewondering vanaf hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De stilte is soms wel zo prettig en dan luister je naar je eigen innerlijk.
    Je woorden zijn nu ook weer heel mooi geschreven en de judaspenningen met de druppels
    hebben sowieso mijn hart gestolen 💗
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fantastisch je druppelfotografie, nog nooit geprobeerd. Stilte, ik 'hoor' ze graag...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥