One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-07-2020

08.07. Gelukkig zijn













Gelukkig  zijn heeft  soms niet veel omhanden :-)

zie je iets op deze foto??







Nú dan   :-)






Walla....

Groene zandloopkever Cicindela campestri






Zo'n  mooi  diertje om te zien, 
maar ze zijn  zó snel....






ik dacht....
ik pak 'm  en  begin  foto's te  maken  
want hij zal wel niet blijven zitten





Nou  muti  puti..
Hij  had er zin  in,  en  bleef poseren,








draaide alleen  elke keer  om
als ik 'z'n  koppie  op de foto wilde...







Ja en  dat  snap ik dan  weer  wel....
dat  heb ik zelf ook :-)


wat  een mooike hé.

hélemaal  gelukkig 

dag  webbies,
recht zo die gaat.... doorgaan 

xxx
💚




25 opmerkingen:

  1. Gelukkig zijn, moet wel lukken.
    op de eerste foto goed gekeken, denk Dien verrast ons.
    En ja hoor daar zag ik Groene zandloopkever, waar ik de naam niet van kende. Hans

    @ De mailbox is aardig opgeruimd, delete, delete.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er nooit van gehoord of gezien.
    Wat een mooi beestje.

    Je moet er oog voor hebben Dien!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geprobeerd Dien om hem te draaien :-) wat een prachtige kever en duidelijke foto's na de vergroting zag ik hem ook zitten op de eerste foto's maar anders was deze niet opgevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig beestje heb je daar gevonden
    ja ik draai mij ook weg hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi bessie, maar mist hij nu een halve spriet op zijn koppie?
    Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is dat even mooi, een echt showmodelletje... (ps Ik heb 'm)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag 'm al op de eerste foto, maar ben dan ook gewend om te kijken war ik loop als ik in de polders loop. Wat een mooi exemplaar is dit zeg :D HEb je een dansje gedaan? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja..zag 'm ook direct. Maar een gewaarschuwd mens kijkt voor twee natuurlijk. Mooie kever.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moet lachen want ik zag hem meteen op eerste foto. Het is maar net waar je aandacht naar toe gaat in het leven. Wandelen eens met met mijn man en zei kijk een kikker en hij kijk 10 euro. Echt 2 cm van de kikker en ik had het niet gezien. Zegt veel over een mens toch? dikke liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n mooi fotomodel. Ik wist de naam ervan niet.
    Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Prachtig diertje.
    Mooi dat die zo bleef zitten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo dan, die is zeker mooi, ik geloof niet dat ik die ooit eerder heb gezien :D Ik zag hem wel al op de eerste foto.

    prachtig!

    PS, dank je wel voor het mooie werkje, het is gisteren binnen gekomen later op de dag :D Schitterend!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Er zit zoveel moois in de natuur en om je heen. Je moet het alleen wel willen zien.

    Love as Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je zulke mooie foto's van toch een bijzonder kevertje hebt kunnen maken,
    kan je dag niet meer stuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben nu toch erg benieuwd naar zijn koppie...!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Groen en knap past volledig bij Jou !! Schitterend ! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pas op de tweede foto zag ik 'm zitten (-: Daarna werden je foto's alleen maar mooier en mooier. Wat een prachtig insect. Ik denk dat dieren bij jou rust ervaren...dat ze voelen dat ze bij jou veilig zijn. Probeer dit alsjeblieft niet uit bij krokodillen!
    Een beetje verlegen kever, daar heb ik alle begrip voor...
    Van de week liet ik Rosa uit, keek naar beneden, zag iets kleins bewegen en kon er nog net mijn schoen naast zetten. Het was een kikkertje. Ik heb gewacht tot-ie in het gras sprong en toen was ik blij. Nou, als dat niet iets kleins is...
    Dikke liefs lieve Dienie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. daar moet je oog voor hebben Roos

    prachtige foto's van deze voor mij ongekende kever


    en ik begrijp wel dat hij zich keerde, ik doe dat ook wel eens

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, echt een mooike en jij zag het weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een juweeltje, dat kleine Groene zandloopkevertje :-)
    Hier geniet ik van... De grootsheid van het kleine wereldje !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een mooi kevertje nog nooit gezien
    laat staan zijn naam gehoord,wat bijzonder!
    kende jij hem wel?of is dat even op zoeken?
    Dien het is nu droog, na al dat natte gedoe
    tijd voor een zonnetje.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw mooie kleur en een heus model!
    Kun je toch uren naar kijken..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toen ik de eerste foto's zag, dacht ik dat wordt niks, die gaat er als een speer vandoor. Wat gaaf dat je deze uiteindelijk zo scherp hebt vastgelegd. Dat heb je dus met één hand gedaan. 💚
    Ik sprak recent nog iemand (red. fotomaatje) die een archief vol heeft met foto's van mij, maar dat zijn dan wel actiefoto's en geen portretfoto's. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schoon insectje van kleur! Schilderen Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb ze inderdaad ook wel eens gezien.
    Ik vind het dan ook hele mooie kevertjes.
    Mooie kunnen "pakken" Dien 💚

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥