One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












31-07-2020

31.07. Freedom




















I'm going down by the riverside
Gonna wash away my troubles in the noon day tide
The tax man's coming and he wants his dues
But the only way to catch me is to wet his shoes





I've found my freedom, a paradise meant for me
I've found my freedom
I've found my freedom, a paradise meant for me
I've found my freedom





Hold my head up and look to the sun
I've found me a place where I don't have to run
No one to find me in my restricted zone
'Cause I've left my address as a place unknown







Remember all you people if you're tired and down
You've got to leave the city or you're sure to drown
Make a bid for freedom and you're sure to find
You've found yourself the good life and your peace of mind



Mac & Katie Kissoon


Mooi hรฉ als je  zo het  water  ziet  dansen..

"genoten" 

zeker als het  zo  warm is 


jij ook ? 


๐Ÿ’›




11 opmerkingen:

  1. Bonjour Coquelicootje,

    yeahyeah... I found my freedom.
    Lekker mee dansen en wie weet een plompertje maken in een mooi schoon watertje..
    Misschien ga ik straks wel naar het duinmeertje.
    I Found my freedom...

    Dagdag!
    Blijf gezond ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’›
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terug in de tijd met dit liedje. Tekst is nog steeds aktueel. Keep it cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. krinkel de winkel in troebel water
    in de vroege ochtend geniet ik van het buiten zijn ja
    te warm is te warm dat kan ik niet aan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was je aan het strand? Ik kom in de zomertijd daar niet zo vaak, te druk meestal. Een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn boodschappen gedaan en zal voor de rest van de dag de schaduw opzoeken. That's my freedom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje water hoort erbij met deze temperaturen... Maar naar buiten gaan we!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben helemaal weg van water, voornamelijk de zee en de scheldes hier in Zeeland. En gek op vrijheid ook, en op anders zijn dan anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht om hun woorden te delen met verschillende vormen water. Heel dichterlijk en poรซtisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De vrijheid van het water, een belvenis.
    Maar soms is zelfs varen te heet:(

    Kaart is gelukt:)

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anders zijn dan anderen is pas echt normaal. Want niemand die ik ken wil normaal zijn. ;-)
    Prachtig dat water, ik heb niet voor niets een aquarium in huis.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De komende dagen ga ik vast even met de voeten in je watertje zitten.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥