One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-07-2020

16.07. Neem even de tijd


















Een  bloem...

een  webbie






Verschillende belichtingstijden

vaak  gesproken







ongeveer hetzelfde standpunt

veel  foto's van elkaar  gezien








Maar  alle vier,  betoverend  mooi.

ici  les  coquelicots   


Maar  nu  dan  live...

Yeahhhhhh









Het  was mij een  waar genoegen 

om jou en je  echtgenoot te  ontvangen. 

Je bent een  bijzonder  mens.
nét als deze klaprozen 

morgen  weer hé :-) 




Laat je  hartje maar  dansen  webbies 


  ❤️



32 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ontmoeting.
    Ik wist niet dat Garou ook in het Engels zong. Ik ben een beetje verliefd op hem en zijn stem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) nou dan zwijmel maar lekker weg hier hoor, het mag van mij :-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Dien, je bent een klaproos voor het leven.
    Weer een geweldige warme en kleurrijke vlog van je.
    Ik hou gewoon van je. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Nou Hans, wat ben je toch een leukerd :-)
      dank je wel.
      xxx

      Verwijderen
  3. dat doe je goed Klapper.. gezelligheid hoort echt bij jou. HOu dat vast.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoog in het vaandel di mario,
      het was ook erg de moeite :-)

      xxx

      Verwijderen
  4. Mooi, mooi, mooi... en wie weet ontmoeten wij elkaar ook nog eens "live". :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie ontmoeting, ook een bijzonder mooie uitvoering van dit nummer door Garou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve lieve Dien,
    We kennen elkaar al jaren virtueel en nu dan
    Eindelijk in het echte.
    Je bent een fantastisch en ontzettend mooi mens.
    We hebben veel gepraat, gelachen en er viel ook een traan.
    Dank je wel voot je enorme gastvrijheid en gezellige uurtjes.
    Liefs van ons 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve lieve Dien,
    We kennen elkaar al jaren virtueel en nu dan
    Eindelijk in het echte.
    Je bent een fantastisch en ontzettend mooi mens.
    We hebben veel gepraat, gelachen en er viel ook een traan.
    Dank je wel voot je enorme gastvrijheid en gezellige uurtjes.
    Liefs van ons 💕

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Helma, wat een feestje was dat hé, jammer dat ik niet met jullie kon gaan wandelen, maar dat houden we té goed, het zal toch wel eens beteren lijkt me zo :-) ik zeg tot zien :-)
      xxx

      Verwijderen
  8. aaach zie nu, twee lieve dames samen!
    wat leuk dat Helma op bezoek kwam, topfotografe en mooi mens
    dat zijn weer mooie herinneringen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Top dat je Helma en man hebt ontmoet.
    Leuke foto van jullie twee.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om zo gezellig samen te zitten.
    Mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn voorzeker twee super madammen !! Daar steek 'k mijn hand voor in't vuur .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee toffe madammen die ik al jaren 'volg' en bewonder !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och wat leuk Dien om elkaar dan te ontmoeten.
    Wat een mooie foto.
    Ik ken Helma niet, maar zo te lezen is het een alleraardigste vrouw.
    En dat haar man erbij was is helemaal super mooi natuurlijk.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. n hele lieverd is het Hilly,
      Ik ga alleen maar
      Met lieverds om 😊

      Verwijderen
  14. Proost! Weer een blogger in het echie ontmoet! Wat zitten daar gezellige mensen tussen, hè?
    Twee toffe wijven op de foto. Jullie hebben veel gemeen, zelfs de lust voor witte wijn. Dat jullie elkaar nog maar vaak mogen zien.
    Baai baai darling dier ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 😂zeker weten kakelino
    Met jou ga k ijsjes eten
    En met Helma borrelen 😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is leuk en gezellig zo'n ontmoeting.
    Ik ga voor foto 1 en 3.
    De laatste is wel een gezellige uitsmijter. Jullie kijken mooi diep door het glaasje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk! Altijd leuk om mede bloggers te ontmoeten, zo nu en dan gebeurt dat hier ook nog wel, maar niet altijd heb ik het erover. Gaaf! Geniet lekker na!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥