One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-07-2020

22.07. Wie het breed heeft


























Laat het breed hangen,
nou  webbies,

ik heb  goud in handen 

* bling  bling *  zie je  wel  😎








Maar  zoals vaak.....
als je  veel  geld hebt...
moet je ook  weer  opletten
voor dieven :-)

En ik  zie wel dat ik al een  dief op mijn pad heb...
jij ook?  :-)











Nou  vooruit,
het  komt jou  meer toe dan mij,

neem maar mee  kleine vlo.


heerlijk  leven hebben we webbies,
jullie ook :-)




💚








23 opmerkingen:

  1. Ook kleine bladluisjes moeten eten hé ? :-)
    Je foto's zijn weer heel symbolisch geladen, ik smul daarvan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Dien en ja er zijn altijd kapers op de kust
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. puur goud net zo goud als jouw mooie kaarten X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeker een Big Spender, zeker als je zo klein bent.
    Je weet de kleintjes wel groot te maken. Hans Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie gouden pareltjes
    hopelijk krijgt de vlo geen op z'n kopje, anders platte vlo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww, prachtige foto's en verhaal erbij. Gouden pareltjes. En de bijvangst sprong al gelijk in het oog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's en mooie tekst heb je geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een rijkdom Dien.
    Wat mooi weer!

    Lieve groet en fijne dag,
    En een knuffel voor de jongens.
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat voor bloem is dit dan, ken ik het, is het mij nooit eerder opgevallen, of ken ik het niet en zie ik dit mooie goud bij jou voor het eerst. Hoe dan ook, ja.... rijkdom kan van alles zijn, veel geld hebben hoeft niet, als er maar genoeg is om van te kunnen leven.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HEt leven komt zoals het komt. Veel goud is nog gen rijkdom.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's, mooi met de Vlo erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. eenvoud en daarvan kunnen genieten,dat vind ik pas rijkdom ,net zo als deze prachtige blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie foto's.
    Ik voel me rijk als ik gezond ben.
    De rest doet er weinig toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi!!! En wat heb je dat prachtig op de foto gezet. Hoe doe je dat? Is dat nou nog moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Simpel genieten van eigenlijk ....................iets simpel doen we te weinig niet ?.................?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb geen woorden voor dit moois..❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige platen zijn dit Dien!!!!!
    Schitterend van kleur en ook een hele mooie scherpte/diepte.
    Geweldig om te zien en ja, die kleine dief zie ik ook hahahahaha...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige macro's Dien, eten of gegeten worden dat is de natuur

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heerlijke foto's Dien

    goud in de handen.. toch maar opletten; dacht ik spontaan

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De enige rijkdom is telt is je geliefde en gezondheid.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooohhhh zo mooi! Wat is dat? Nog nooit gezien denk ik.
    Schitterend als een ster.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥