One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-01-2015

05.01 Sing ein lied








*KLIK*
Jan & Kjeld - Banjo Boy
Openen in nieuw venster en klein maken




De Bovenste spreuk
kreeg ik van een vriendinneke in de mailbox vandaag,
en ik denk jááá,
die ga ik méteen gebruiken,




En vandaag m'n puppyvriendinnekes vertellen :-)
want ohhh jongens
wat was het weer feest vandaag




Om te gaan wandelen in de
*Ballonzuilbossen KLIK*




Met Facebookvriendjes
*Danya KLIK*
met Sky,
en *Wendy KLIK*
met Bentho
en Nicole,
met haar dapper dodo van een labrador Guus
heeft geen Facebook



Het was er maar een béétje nat:-)




en ik ken legio mensen die gezegd zouden hebben,
ik keer om:-)




Maar ehhh, dan ken je ons nog niet:-)
wij zijn ook * mudmasters KLIK*
hé Danya




Het was geweldig, om te zien hoe de honden genoten,




en de foto's zijn door de snelheid niet helemaal scherp,




maar wie maalt daar om




Guus zeker niet,
en Damian is een viespeuk eerste klas :-)




maar als je écht,van iets of iemand houdt,
dan maakt het niet uit,
hóe het eruit ziet...
De liefde maakt alles mooi:-)




Sprookjesachtig mooi was het....
ik wilde dat je erbij was geweest,




3, 2, 1, Góóóóóóóó




en als je ze dan loslaat,:-)




komt er héél wat geweld




op je af stormen




machtig mooi




Nog even een groepsfoto voor het nageslacht:-)




En als je dan zo moe en voldaan thuis komt,
kan ik maar een ding zeggen,

wie maalt er nou om een beetje zand,
mét zóveel geluk in je hart
tot morgen webbies

* liedje zing* * sing ein lied sing ein lied, little banjo boy,banyo boy*
xxx





36 opmerkingen:

  1. Het was niet alleen een feest voor de honden en hun baasjes, maar ook voor alle lezers van je blog.
    Heerlijk, die honden lekker door de derrie. Je ziet de bagger aan hun buiken hangen (de buiken van de honden dan, hé?)
    Wat een lekker stel vuilakken bij elkaar :-)) Het was een Feest met een hoofdletter!
    Deze dag heb je ook weer mooi meegepikt. Count jor blessing mai dier
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doe ik sweetie kakeltje:-)
      een aaneenschakeling van leuke dingen :-) kan het nog mooier :-)

      Verwijderen
  2. Na zo'n wandeling is alles en iedereen klaar voor een grote tobbe met schuim om weer lekker schoon te weken.
    Goede start van de nieuwe week meis, geniet van het leven...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meisjes met honden: ben ik nog aan het dromen?
    Nee, 'k ben wakker.
    Ik zou ook niet terug schrikken voor een beetje modder, hoor.
    En die spreuk: luisteren om te begrijpen is natuurlijk niet altijd gemakkelijk. Maar wij zouden het inderdaad beter meer doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig hé pieterbie :-) jááá dat zou wat voor jou zijn, dat geloof ik zeker:-)

      Verwijderen
  4. Heerlijke fotoreportage van blije mensen en honden,
    het was gister ook een stralende wandeldag.
    Die modderpalingen even onder de douche en je
    hebt weer keurig nette hondjes in huis.
    Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we malen er ook niet om hoor, we krijgen zóveel liefde van ze :-)

      Verwijderen
  5. Prachtig serie foto's heb je gemaakt van honden. Honden kunnen lekker in modder spelen. Gelijk helemaal smerig.
    Lekker thuis douchen en daarna lekker schoon.
    Golden retriever kunnen ook heel erg doen. Dat weet ik van onze ouders. Echte water honden. Labrador ook.
    Ik heb je foto's genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey littel banjokurlie!

    Da's een mooi binnenkomertje voor mij in 2015!
    Heerlijk om te zien, die lekkere modderige jongens!

    Ik denk, dat ik dat fotootje van jou voor volgend jaar "pik" (met die goeie voornemens)
    Okee?

    Dagdag...
    hebhetgoedvandaag...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar Klappertje toch, je moet niet wensen dat wij er bij waren, we wàren dat ook, al is het 'slecht's virtueel door je weer knap fotoverslag er van. Bedankt om ons mee te laten lopen, deze onvergetelijk wandeling en dito dag in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogguh Dien,
    Wie keert er nu oom als je ook gewoon lekker door de modder kunt?
    Als kind deed ik dat al enorm graag en denk maar niet dat je hier in de buurt alleen maar schone voeten houdt.
    Jullie hebben weer flink genoten. Genoten met een hoofdletter :D
    Vandaag weer zo'n dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zand? Modder? Daar is niets van te zien op de foto's. Alleen maar plezier kan ik zien.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk!
    wat een wandeling
    ik zie ook alleen maar liefde en ik zou er inderdaad bij geweest willen zijn met name voor mijn 2zwarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat werd dweilen en poetsen, dat kan niet missen! :-) Getver wat een vieze beesten, nah dat mocht de pret niet drukken! Leuke foto's en dat sommige niet helemaal scherp zijn...ach wat geeft dat nou!? XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Prachtig is het om te zien.
    Ze lijken ook allemaal met elkaar overweg te kunnen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach wat is het een genot om jullie bezig te zien
    prachtige foto's!
    nee naar een beetje zand zie je dan niet om, en anders vooraleer binnen te gaan iedereen met de tuinslang besproeien
    dan ben je proper kan ik zeggen uit ondervinding haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tekst boven-aan
    En je foto`s zitten wel vol actie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die honden komen mijn scherm uitgerend! Wat een lol zullen zij en jullie beleefd hebben. Ik denk dat je ze niet meer gehoord hebt gisterenavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoals je schrijft, wie maalt om wat zand en modder als er zoveel hondenplezier er tegenover staat ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha even de tuinslang erop en ze zijn weer schoon, doe ik ook dagelijks bij onze Sil ;-)
    Die gaat ook dwars door de de bagger in plaats van er om heen.
    Maar who cares?
    Als je het maar naar je zin hebt!
    Superfoto's heb je gemaakt en de groepsfoto is hilarisch, volgens mij lag je bijna op je snoet!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ja, maar wat geeft het ik heb vanmorgen eerst voo het ontbijt de stofzuiger gepakt :-)

      Verwijderen
  18. een mooie tekst plaatste je bovenaan.....

    en de foto's stralen "vreugde" uit

    prettige dag Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een lekker modderbad waar snelheid in zit . 😄😄😄👍

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastisch hoe jullie allemaal van elkaar hebben kunnen genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat kunnen jullie toch genieten van de buitenlucht en die lieve viervoeters van jullie!
    Maar ik veronderstel dat je ook nog wat tijd overhoudt voor andere dingen?

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterend Dien, het plezier spat van de foto's, ondanks de modder, gewoon genieten voor mens en dier.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥