One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-01-2015

18.01. Het komt allemaal goed








*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken
Leaf - Wonderwoman




Hey jij daar kakelkontje,:-)




Op een goeie dag....
als je niks meer verwacht van het leven....




komt het op je afstormen in volle vaart




en zegt je dan te geloven in wonderen,
dat ze elke dag nog gebeuren,




zoals wij vandaag hoorden,
een mevrouw uit de rolstoel na 24 jaar...




da's toch op zijn minst wonderlijk te noemen
Niet zonder slag of stoot maar toch.....
ze loopt weer..




ik wil jou dan ook vragen
met klem,
om vertrouwen te hebben...
en te wachten...
op het wonder




Dat zich voor jou in de ankers zet...
Houdt moed...
Alsjeblieft houdt moed.
dikke knuffels,
xxx





45 opmerkingen:

  1. De wonderen zijn de wereld nog niet uit Klaproos, maar t is net als die hoofdprijs....wie krijgt 'm....
    Mooie serie met als klapper de voorlaatste foto: een hond die de handrem aantrekt en voorrang verleend, 'n super moment....!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach Jan, je moet er vanuit gaan dat de hoofdprijs voor jou is, en in je hoofd al bedenken wat je ermee gaat doen:-)
      wat je weg gaat schenken en zo:-)
      Ja gaaf hé..... die jongens zijn zó stoer, dit was op een paardenracebaan:-) hier laten ze de paarden voluit rennen, maar de jongens kunnen er ook wat van hoor:-)

      Verwijderen
  2. Dat is zeker een wonder om naar 24 jaar weer te kunnen lopen.
    Daarom heb geduld met alles dan komt het goed.
    Trouwens de twee jongen zijn wel Wonder mannen. Hans

    ot, ik heb je een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik,gelezen Hans ik kom morge luistern naar de show
      Dank je wel voor je moeite

      Verwijderen
  3. Wil je dit nooit meer doen Klapper, hoe kun je nou bij zo'n fotoserie tekst zetten. Ik heb met open mond zitten kijken. Ook mijn ogen waren open, nou kun je nagaan. En toen bedacht ik me ineens. Volgens mij heeft Klapper ook er nog iets bijgeschreven. Laat ik dat maar eens gaan ontcijferen. Wat een wonder is het toch.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 😄ik weet de spanning wel op te bouwen he Mario ;) Het is inderdaad een wonder :)

      Verwijderen
  4. Heerlijk he, zoals ze rennen en genieten!
    En wonderen zijn niet voor niks wonderen, het blijft hopen maar je kan het net zo goed niet krijgen, dat is het nare.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nooit de moed verliezen en altijd blijven geloven in wonderen, hoewel je bijna zeker weet dat die niet zullen gebeuren. Nooit opgeven.
    Dat is net als jouw mannen. Altijd doorgaan. Geweldig zoals die kunnen rennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een tomeloze energie hebben ze hanny, daar lijkt geen einde aan te komen soms :-)

      Verwijderen
  6. Wonderen zijn de wereld niet uit, dat zie je maar weer....!!
    Mooie zondag, Klappertje...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow lieve Klapper, als dit schitterend log geen riem onder het hart steekt (of omgekeerd) dan weet ik het niet meer... Wat een mooi mens ben jij toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderen gebeuren, maar je moet ze net zien. Na 24 jaar uit een rolstoel geweldig !
    Je fotoserie is prachtig die twee jongens die op je af komen vliegen, ik vraag me af wat
    ze tegen elkaar zeggen zo onderweg. Ace eist wel de voorrang op, volgens mij.
    Tja zo gaat dat in een roedel.
    Fijne zondag gewenst, ik ben nog steeds in de lappenmand, maar ja. . . gewoon doorgaan met ademhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Ace is een dappere dodo en die kleine neemt op tijd gas terug, zo moet dat ook natuurlijk:-)

      beterschap haba,
      xxx

      Verwijderen
  9. zoals steeds mooie foto's! Ace wou winnen, dus gooien ze het op een akkoordje :-)
    ja hoop en moed houden, belangrijk
    een mooi steunblogje voor kakelkontje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogguh Dien,
    Meestal is dat hard werken want gewoon zitten wachten werkt natuurlijk niet.
    Ik heb het zelf ervaren tenslotte. Maar geloof in jezelf in je eigen kracht dat helpt wel mee.
    Schitterend die foto's zo. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die mevrouw heeft er ook hard voor gewerkt, maar toch maar toch, als er dan zulke wonderlijke dingen gebeuren john, dan sta je wel even met je oren te klapperen als je dan je hulphond niet meer nodig hebt:-) tof man kippenvel spul :-)

      Verwijderen
  11. Het is inderdaad een mooie fotoserie. Ze hollen mooi synchroon maar op het eind willen ze elkaar toch wel even te lijf.
    Dat van die mevrouw is een mooi verhaal. En ach.... ik hoop dat jouw wonder ook voor jezelf zal geschieden. En als ik
    toch bezig ben.... eigenlijk maar voor de hele mensheid. Dat alle Stenguns en Kalashnikovs plotseling maar zuurstokken
    blijken te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja plaat dat zeg je mooi, we hebben allemaal op z'n tijd een wonder nodig, ik heb het mijne al gehad, hoor, en daar nog steeds elke dag blij mee,
      eigenlijk heb ik niks te klagen :-)
      en wil dat ook niet doen:-)
      die zuurstokken zie ik helemaal zitten:-)

      xxx

      Verwijderen
  12. Dat is idd een wonder roosje, wanneer je na 24 jaar eindelijk kunt afscheid nemen van die rolstoel, gewedig!
    Prachtige foto's van deze snelheidsmaniakken :-) wat een knapperds!
    Nog een fijne zondag
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel dominic, jawel er komt wat op je af stormen hoor:-)

      Verwijderen
  13. Prachtig! Zowel jouw foto's als het wonder! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel, Dien. Je steun kent geen grenzen...
    Een serie foto's om de zuurstokken bij af te likken ;-)
    Machtig gezicht hoe de boys zij aan zij over de baan sjezen, want dat kan ik geen hollen meer noemen.
    Je zou er eens een snelheidsmeter naast moeten houden. Ik gok dat ze met gemak de 40 km/uur halen!
    En hoe Damie dan op het laatste Ace voorrang verleend... Mooi man <3 <3
    Senk joe swietie. Ik zal het onthouden...
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kakel ik sleur je over de bergen heen indien nodig :-)
      als je maar niet opgeeft...
      er ligt nóg zoveel voor jou in het verschiet:-)

      xxx

      Verwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Mooie woorden Klaproosje.
    Altijd moed blijven houden, al is het soms moeilijk.
    Echt super dat die mevr weer kan lopen

    Mooi serie van de hardlopertjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé patricia, wonderen gebeuren nog steeds,
      ik wil daar graag in geloven.

      xxx

      Verwijderen
  16. Onvermoeibaar ben jij ook in het bloggen. Geweldig!
    Maar met zo'n stel metervreters moet je wel fit blijven.
    groetjes uit Drachten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja dico, dat heb je als je hartstochtelijk fotografeert natuurlijk je moet wat :-)))

      Verwijderen
  17. Prachtig hoe die twee heren hier aan het rennen zijn.
    En ja, als je dan na 24 jaar weer een stap kan zetten.... kan je het hebben over een wonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto Dien, je kan zien dat de honden geheel los zijn van de grond als ze rennen. Goed gebruik gemaakt van je telelens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Han,
      dat is een prachtig compliment:-)
      ik ben er blij mee, xxx

      Verwijderen
  19. Dat zulke beestjes nou precies weten waar ze moeten stoppen voor een potje ravotten. Geweldig mooi klapper

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gaaf he mussie,
      soms gaat Damian over de kop, :-)
      maar dat is maar zelden hoor:-)

      Verwijderen
  20. j'aime beaucoup la lumière et aussi à l'arrière à ce chemin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci pour votre compliment,
      mon français ne est pas si bon, si je peux répondre,
      mais le site de traduction est bon pour:-)
      Merci de votre visite

      Verwijderen
  21. Prachtige actie foto's, en wonderen bestaan, wij hebben dat pas nog meegemaakt, menselijker wijs onmogelijk maar toch nog weer goed gekomen
    Ik ga niet in details, maar ik begrijp wat je bedoelt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Bram, wat fijn om te lezen jongen,
      maakt niet uit wat het is, als het maar goed is gekomen,
      toppie, dat zal héél veel moed geven.
      dank je wel

      Verwijderen
  22. zonder optimisme of vertrouwen in het leven
    is het maar triest...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi zoals de mannen aan komen rennen. Het lijkt wel een competitie.
    Wonderen bestaan nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥