One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-01-2015

13.01. Supertrots








*KLIK*
Yazz - The Only Way Is Up
Openen in nieuw venster en klein maken




Vandaag hadden we mantrail,
bij
*Dogsigns KLIK*
*Dogsigns KLIK*
En ik was al zo trots als een aap op mijn jongens,




Maar nu mag deze tijger de leeuw slopen,
want......

Deze jongeman heeft vandaag zijn éérste lange spoor gelopen,
van maar liefst 1100 meter,
en wist het slachtoffer trefzeker te vinden: -)




Een van de betere dingen
die ik in mijn leven gedaan heb:-)




Damian erbij nemen,
voor Ace,
en gaan mantrailen:-)
wat een verrijking van je leven.
samenwerken met je hond,
geven en nemen,

"vriendschap pur sang "
Ik kan het iedereen aanbevelen

xxx





46 opmerkingen:

  1. Een vlot nummer van Yazz, past zeker bij de prestatie van Damian.
    Twee honden is zo veel leuker, voor baas en honden, ultiem geluk. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zeg je prachtig hans, ultiem geluk, daar kan niks tegenop:-)
    ik ga het klooster in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De liefde van een hond is vreiwillig en onbetaalbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vriendschap voor het leven Dien. Een hondenleven lang. En jij hebt nu 2 van die kameraden die ook vrienden van elkaar zijn.
    Mooier kan het bijna niet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ops een foutje... vrijwilligmoet het zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onvoorwoordelijke liefde tussen hond en mens. Iets mooiers bestaat niet. Als het dan ook nog onvoorwaardelijke liefde is tussen twee honden en een mens dan is het dubbel zo mooi.
    Je mag zeker trots zijn op je mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. of ik dat ben hanny,
      amaai nog niet:-)

      ik weet niet wanneer ik voor het laatst zó trots was, ik denk 8 jaar geleden, toen ik alleen het bos in durfde:-)

      Verwijderen
  7. Wat een geweldig bevredigend gevoel, wetende dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel het maakt veel goed in mijn leven wim :-)
      geen leeghoofden meer:-)

      Verwijderen
  8. Fijn dat je er zo blij mee bent...!!
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Roos
    Gefeliciteerd Damian, goed gedaan manneke !
    Ik heb nog een foto van je in mijn knutsel van gister verwerkt.
    Een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat alle twee! Natuurlijk heeft je Ace het grootste werk geleverd, maar zonder jou en je gestage begeleiding was het hem misschien niet gelukt. Dus hiep hiep hoera voor jullie lieve Klapper, doe de glazen nog eens vol zodat we op jullie kunnen klinken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee Gerda, het is Damian die het werk heeft gedaan, die kleine speurneus van hem zit op de juiste plek :-) * TROTS ben *

      Verwijderen
  11. Mooi Klapper, het lijkt wel of jullie elke dag meer op elkaar afgestemd raken.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he mario:-) dat gevoel heb ik zelf ook, we worden een soort van drieeenheid:-)

      leuk dat jij dat zegt:-)

      Verwijderen
  12. Kleine hondjes worden groot.....en Damian is aardig gegroeid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. onvoorwaardelijke vriendschap is dit...
    meer moet het niet zijn

    groeten

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Dien dat het ook zo goed klikt tussen de 2 honden!
    En jij heb t het maar druk met alle hondenbezigheden haha.
    Steppen en mantrail en wandelen en genieten! Dat laatste vooral he?
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies Petra, sommige mensen zijn allergisch voor het woord genieten,
      maar daar kunnen we ons geen zorgen om maken hé:-)

      Verwijderen
  15. Prachtfoto`s...maar ik snap niet wat je bedoelt met het ` slachtoffer` vinden ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een slachtoffer laat zijn geur achter dmv een zakdoek, of kledingstuk en loopt weg,
      de honden moeten dan het slachtoffer of eventueel dader gaan zoeken.

      Verwijderen
  16. heel mooie foto's van je schatten
    jullie hebben samen een hondenleven
    waarmee ik natuurlijk bedoel een prachtige samenhorigheid die niemand kan verbreken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een drieeenheid en rufus doet er nog een scheutje bovenop :-) da's de kers op de taart:-)

      Verwijderen
  17. Yeah girlie!
    Jij hebt een goede vooruitziende blik gehad: deze twee jongs zijn een verrijking in je leven.
    Ze ziitten vol onvoorwaardelijke liefde.
    Ze zijn altijd blij om je te zien.

    En natuurlijk!
    je bent zélf zo'n grote schat, dus wat wil je!! :-)

    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ha da's lief gezeejd loutje,
      dankoewel :-)

      ja het is een prachtig koppel, mijn jongens:-)

      Verwijderen
  18. Jullie zijn lekker bezig zeg! Meid wat een activiteiten .

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Klaproos, je moet het maar kunnen handelen: twee kanjers !! Kan me voorstellen dat je super trots bent !!
    Zelf ligt Damian erbij alsof het de gewoonste zaak van de wereld is ! Heeft Ace ook nog gelopen die dag??
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel jan, ze lopen om beurten,
      gisteren waren we met 8 honden:-)
      gaaf gezicht, al die trotse mensen :-)

      Verwijderen
  20. Hoi Klaproosje.

    Super hoe je zo fijn kunt genieten van die twee kanjers.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige foto van Damian. Dit is voor het eerst dat ik hem in close-up zie. Echt een bikkel van een stoere bink, dat zie je zo.
    En dat het een lieverd is zie je aan zijn ogen. Je hebt zo ontzettend geboft met die harige vrienden van je, Dien. Twee loten uit de loterij!
    Dat jullie nog maar veel sporen mogen volgen <3<3<3
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé kakeltje,
      ze zijn écht geweldig en die ogen van Damian zijn zó diepbruin:-)
      dat zijn de mooiste ogen:-)

      aai lof 'm

      Verwijderen
    2. PS je moet toch aan het Facebook gebeuren kakel, daar zet ik vaak foto's van ze :-)

      Verwijderen
  22. Trots mag je gerust zijn. Ik herken me helemaal in dat gevoel. Zo onvoorwaardelijk trouw, mijn liefste maatje .. 14 jaar alweer, waar blijft de tijd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. geweldig, hier mag je met recht wel trots op zijn, geniet er van Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. amai zeg, 1100 meter, indrukwekkend.
    Ik wou dat ik daar ook tijd voor had, lijkt mij idd zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel fijn dat je zo kan genieten met je twee honden! Een heel mooi gezegde!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Als je één hond hebt dan denk je dat je nooit zoveel van een tweede hond kunt houden en toch lukt het je prima. Mooi te lezen dat jullie drieën het zo goed samen hebben. Het moet voor de beide mannen ook wel een paradijs zijn om bij jou te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En dat die twee elementen niet over twee personen mogen worden verdeeld toch he? Dat niet de een alleen maar geeft en zo....
    Tja, het schijnt zeldzaam te zijn. Ik ken een hoop mensen die vrienden hebben waar je altijd naar toe moet maar die zelf nooit komen. Diezelfde vrienden
    die altijd over hun eigen ellende praten maar nauwelijks kunnen luisteren. Nou, dan aai ik liever mijn kat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maai point plato :-)
      vaak heb je aan dieren een veel betere vriend:-)

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥