One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-01-2015

17.01. Steppen in de zonneschijn








*KLIK*
Katrina & The Waves - Walking On Sunshine
Openen in nieuw venster en klein maken




We laten ons niks vertellen,
door niemand




Vielen gisteren de mussen dood door de takken die uit de boom waaiden.




konden we vandaag háást in de korte benenbroek steppen :-)
*Dogsigns KLIK*
*Dogsigns Facebook KLIK*



het was geweldig,




eenmaal veilg aangekomen in het bos gingen de honden los




kleine Justy een corgi
deed niet onder voor het grof geweld




van de aussie, en de bordercollie




Ace had zijn slingertje wel,




water en stokken:-)




Haal dan even een joffer van de kant




en vraag haar een stok te gooien joh,




doet ze best wel.




Goed zo Tamara,
smijten maar met dat ding,
die honden zijn onvermoeibaar




en denken maar aan een ding




actie :-)




Justy weert zich kranig moet ik zeggen,




een kleine dappere dame met een leeuwenhart




als het om stokken gaat




moet je wél supersnel zijn




want Ace is daar nóg steeds erg gek op,


Midden in het bos in Ysselstein ligt het duitse oorlogskerkhof



en ik besluit tér plekke,dat ik binnenkort eens terug moet ...
alleen en zonder honden




aan alles komt een eind.....na nog even ploeteren




en als we dat gehad hebben.....





Heb ik nog wat gebak van mijn verjaardag bij me,
en eten we dat gezamenlijk op,
"gezellig"
we hebben de kilo's er weer afgestept :-)

dank je wel meiden,
het was weer super gezellig,
wat een gave step tocht was het weer,
ik ben "BLIJ" dat ik dit gevonden heb,
tot morgen
xxx



36 opmerkingen:

  1. Those magnificent women and their slimming machines :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En na de tocht met zijn allen de badkuip in, want dat is dan wel nodig.... :-)
    fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha, ik moet zeggen Marjolijn het viel mee, als de zon éven schijnt is Ace snel droog hoor, een zelfreinigende vacht:-)

      Verwijderen
  3. Steekt ze nou haar tong uit op die ene foto? Heerlijk dat ploeteren van die honden. Een genot om naar je foto's te kijken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Mario doet ze gerust :-) zeg jij der eens wat van :-))

      Verwijderen
    2. Foei ehhhhhh, ehhhhhh, wacht even, hoe heet ze eigenlijk. Nou ja niet meer doen.
      Anders kom ik haar billenkoek geven samen met Yaron.

      Love As Always
      Di Mario

      Verwijderen
  4. Ondanks mijn keelontsteking, even goede morgen zeggen.
    Mooie foto's van een fijne stepdag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Haba,
      beterschap vrouwke ik hoop dat het gauw beter met je gaat

      Verwijderen
  5. je verjaardag geweest, proficiat!
    Lijkt mij een leuke dag geweest te zijn terug.
    Ik ga subiet met ons hondje naar 't strand. En morgen weer, maar dan is er reunie in Zeeland en gaat hij broertjes en zusjes terug zien. En mama en papa.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig pieterbie, veel plezier gewenst,
      altijd genieten met je hond op het strand zeker met puppys erbij, ik wil meeeeeee:-)

      Verwijderen
  6. Zijn fijn om al die blije honden te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een top dag wat een enthousiasme van zowel de honden als de meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een energie, de honden , maar jullie ook
    prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wonderlijk an, niet gedacht een aantal jaren geleden dat ik ooit zó ver zou komen :-)
      wonderlijk

      Verwijderen
  9. Dat iedereen plezier heeft dat is wel te zien.
    Prachtige foto's!!
    lieve groet en een heel fijn weekend
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was gister inderdaad heerlijk, en weet je wat Dien, vandaag weer . Hier wel iig. De zon schijnt op volle kracht en geen wolk aan de lucht :D
    Ik krijg dan gelijk zomerzin maar ik zal de enige niet zijn.
    Heerlijk die honden lekker in het water en zo :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee john of je gelijk hebt, vandaag liepen we in de zon te wandelen zie blog vanavond en het was écht gaaf :-)
      heerlijk ik verlang naar de lente

      Verwijderen
  11. Een echte 'feel good'blog. Ik noteer hem meteen om een linkje op mijn blog te zetten.
    Vrolijke groetjes,
    Gidsjoris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende serie Klaproos, wat een uitgelaten boel.
    Windhondenrennen en modderworstelen, waar zie je dat nog tegenwoordig? Helemaal top !!
    Ik had wel een benauwd moment tijdens het kijken, 'k was op slag mijn hart kwijt.....bleek dat Justy 'm gestolen had !!
    Ik wens je een heerlijk weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he jan wat een scheetje is het toch, justy is een prachtige corgi, met een leeuwenhart,
      machtig om te zien

      Verwijderen
  13. Het ziet er echt super uit Dien; wauw!! Wens je een heel mooie zaterdag toe xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even lekker uitgeraast! ja, dat is altijd fijn, de natuur in. En in de winter is het voordeel dat je minder mensen tegenkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klaproos, houd je wel rekening met het feit dat elk bos bijna een bejaardenbos is.
    Je hoort die bomen kreunen: wat een energie hebben die meiden, veel te veel.
    We stonden net zo rustig te staan.
    Maar mooi verhaal, weergaloze foto's... een echte Klaproos weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel plaatje,
      echt man, de energie spat uit ons hé, zó gaaf dat geeft ook energie hoor,
      heerlijke free spirits bij elkaar dat maakt het zo leuk hond en baas, het klikt gewoon:-)

      Verwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Echt genieten van je foto's.
    Het plezier voor mens en dier spat ervan af,
    Super!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig om te zien, die hondenbende.
    Top !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi om te zien Dien, voor mens en dier en
    een sport dat je ongestraft gebak kunt eten
    dat wil wel wat zeggen......
    Fijne avond
    Christiene.........................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou helemaal ongestraft niet christiene, want we moeten er wel hard voor werken maar soms mag het gewoon:-)

      Verwijderen
  19. Dientje, jij en je dieren hebben duidelijk een nieuwe hobby gevonden! Wat heerlijk jullie bezig te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. joke in mijn stoutste dromen had ik dit niet kunnen vermoeden,
      hier kan niks tegenop :-)

      Verwijderen
  20. een logje dat tevredenheid uit straalt Dien..

    en dat weet me te plezieren

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die vierde foto van boven...dat die Aussies door de bocht vliegen. Wat een kracht gaat daar vanuit, Dien!
    Gewoon recht door die plassen natuurlijk. LOL! En Ace voert het hele spul aan want hij heeft de stok :-)
    Echt een geniale vondst, die step... En van Katherina werd ik bijna een beetje blij...
    Liefs en een pakkerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha fijn kakeltje,
      want ik zie je zo graag vrolijk en blij :-)

      xxx

      Verwijderen
  22. In de hele serie spat het plezier eraf. De onderste foto vind ik top!
    Dat die honden dat lekker vinden door dat koude water, brrrr.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥