One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-01-2015

26. 01 Wat een geluk dat ik jou ken








*KLIK*
Bob Sinclar - Love Generation
Openen in nieuw venster en klein maken




Kijk het zit zo met die Russische spion van me :-)
( hij weet het zelf niet hoor, dat hij er een is :-) )





gisteren hadden we een heerlijke wandeling door de sneeuw




en er was niemand te zien,




komt er plots,
een man door de velden op ons pad :-)




en jawel hé,
je raadt het al, de spion:-)




we zijn aan pionieren zegt hij,:-)




ik denk ja ja spioneren :-)
nee hoor da's flauw,

maar we raken aan de praat,
en al gauw denk ik,
dit is een man die al wat meegemaakt heeft in zijn leven




die prachtige bontmuts op zijn hoofd
en ik vraag of ik een foto mag maken:-)
dat mag,:-)
die blauwe ogen, Prachtig hé :-)




en bij het afscheid gooit hij even een sneeuwbal:-)
vangen Dien,roept hij,
maar Dien ziet niks:-)




En dan loopt hij weer verder,
genietend van het landschap,
zijn landschap, :-)




en wij lopen ook door,
mijn helden,
gaan samen het bruggetje over,
zonder buikschuiven: -)





Daar doen ze anders zo moeilijk over: -)
tsssssss




heerlijk harige monsters van me




we zijn lekker gelucht,




en gaan met een goed gevoel
weer naar huis
lekker hoor




Dag Martien,
dag spion,
leuk je te kennen te leren :-)
ik hoop dat ik je nog eens tegenkom : -)

dag webbies,
wandel door het leven en haal de haast uit je lijf,

xxx




56 opmerkingen:

  1. nou....die wil ik ook tegen komen........niks mis mee!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helemaal niks mis mee nee Mieke,:-) voor zover het oog kon zien :-)

      Verwijderen
  2. Doen we! Maar eerst lekker slapen en lekker dromen en morgen weer een mooie dag :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit soort onverwachte ontmoetingen zijn vaak het mooist. Prachtige ogen heeft hij. Zijn verhaal was vast heel boeiend.
    Jouw jongens doen het geweldig in de sneeuw. Heerlijk dat ze zo genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel hanny, jammer dat het alweer weg is :-)
      onverwachte ontmoetingen de leukste die er zijn

      Verwijderen
  4. Ze zien alles, horen alles, en vertellen alles door, en als dat alleen maar goede berichten zijn is dat prima! Lekker fris wit, voor zo kort het duurt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaahhaha iemand moet het doen, maakt het uit door wie je gebeten wordt Rene

      Verwijderen
  5. Prachtige foto's in de sneeuw. Uitnodigend om mee spion te spelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker dabberen in de sneeuw, goed voor de beestjes en vreemdelingen.
    Leuke ontmoeting!
    Goede start van de nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, haast uit je lijf.
    oeioeioei...
    Zou wel willen.
    Maar dat is niet realistisch.
    Mooie ontmoeting!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie wandeling was dat Dien! Die wil je iedere dag wel!
    Fijne dag!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi en hartverwarmend verslagje Dien...Dat is één van de voordelen van een hond kunnen uitlaten.... x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk is dat walter,
      zalig genieten weet je ze zijn zo heerlijk vrolijk :-)

      Verwijderen
  10. De heren hebben er weer van genoten van zo'n wandeling, en dan een spionneke die aan het (s)pionieren is.....
    Gieteren was de sneeuw weer bverdwenen, maar onze kleine dame heeft ons wel heerlijk gelucht, .... in de modder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto`s, mooie intrigerende man en mooie honden in een mooi wit wonderlandschap

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede morgen Roos, een heerlijke wandeling, een interessante spion
    en dappere mannen die over een bruggetje met sneeuw durven.
    Het was me de wandeling wel. En als resultaat, een leuk log met
    prachtige winterfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heerlijke wandeling door een prachtig winters landschap.
    Ik ben best wel een beetje jaloers op jullie sneeuw.
    fijne maandag.
    lieve groet
    lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo kom je nog eens iemand tegen Dien :)
    Wat een witte boel daar bij jou. Gelukkig ligt het daar en niet hier :D Jullie hebben er tenminste plezier van.
    En de haast uit je leven. Das een mooie :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt leuk john:-) waarschijnlijk was hij er niet geweest als er geen sneeuw lag :-)

      Verwijderen
  15. Zowel de spion als je troeteldier zijn precies met een bontmuts getooid hihi, en dat zal in dat prachtige winterlandschap dat je zo knap in je foto's wist te vangen hard nodig geweest zijn!
    Je hebt gelijk, wat een mooie man kwam je daar tegen met ogen om in weg te smelten! Die zou ik ook wel eens willen ontmoeten hoor... *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou gerda, kom maar dan gaan we hier eens rondlopen en zien of we hem kunnen strikken :-)

      Verwijderen
  16. de spion lijkt me een heel aardig man
    prachtig winterlandschap
    en ace en damian zijn niet alleen super honden maar ook super modellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig wat een man en wat een heerlijke winterse foto.s

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende foto's en een verrassende ontmoeting met een leuke man!
    Helaas bij ons geen sneeuw ;-(
    Misschien in de herkansing, eind van de week wordt het weer kouder (en gaan wij een weekje naar terschelling, heerlijk!!)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooooh ik hoop op sneeuw voor jou Petra:-) lijkt me geweldig daar terschelling is mooi joh:-)
      genieten he. beloof je dat :-) jullie verdienen het,

      xxx

      Verwijderen
  19. Prachtig blog om de week mee te beginnen, Klaproos.
    De sneeuw was er inderdaad in het gehele oosten van het land.
    Ik kan er ook van genieten hoor......al die mooie foto's en enthousiaste verhalen....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fantastisch jan, zeker als het droog is, en sneeuw zo heerlijk kraakt onder j e voeten, dat maakt dat je praat met de sneeuw:-)
      helemaal tof vind ik dat :-)

      Verwijderen
  20. Hoi Klaproosje.

    Dat is dus super leuk zo lekker wandelen met de twee boeven en dan andere leuke mensen tegen komen.
    En dan ook nog mooie foto's in het winterlandschap maken.
    Super uitje dus !

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dien wat een prachtige foto's en tekst weer.En jeetje wat een knappe spion. Hier geen vlokje sneeuw, had wel wat gewild. Even in een sprookjeswereld wonen. dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach helene, pak je tassie maar en kom maar :-) jij mag hier wel komen logeren, lijkt me lachen :-) en breng soof maar mee:-)

      Verwijderen
  22. ha die Dien!
    ja... dat krijg je als je door het leven wandelt en met iedereen praat.
    Geweldig, wat een leuke ontmoeting...
    En die blauwe ogen zijn wel heel winters, vooral met die pet op!

    Lekker voor de jongs ook, die witte wereld!!

    Kus!
    Marlou

    (Linda, de dochter van Henry heeft sinds kort twee russische honden. Ze komen écht uit Rusland! Het is een stelletje en ze hebben geen ras. En speels!!!)

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marlou, heeft Linda (Kloostra?) de honden via My Martin? Zo ja, ik heb een Russische kater uit Moskou via die stichting. Wat is de wereld toch klein hè!
      (Sorry voor het inbreken Klapperdeklappertje)! XXX

      Verwijderen
    2. whahahaha marlou, jij kunt hier wel antwoord op geven hé, ik hoop dat je nog terug komt kijken,

      leuk voor linda, lijkt me tof zo'n Russische herder, dat lijkt wel een beer, ik heb ze gezien in turkye groot joh:-)

      Verwijderen
  23. een prachtige winterse reeks Dien..

    een spion met blauwe ogen..., daar zou ik wel voor uit kijken..

    die man doet me wat aan 007 denken..

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 007 in een spionagefilm, ja zie je wel willy, jij hebt het ook hé:-)
      jij ziet en hoort wat ik zag en hoorde:-)

      Verwijderen
  24. Heb die beelden een paar maal bekeken Daar straalt de vreugde zo af Super mooi Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt willy?
      dat vind ik nou zo heerlijk aan jou:-) het plezier wat jij kunt beleven:-)

      Verwijderen
  25. De kerst op de taart. De slagroom op het ijs... Joe neem it. Het is alles bij elkaar: de tekst, je schitterende foto's en het respect waarmee je iemand tegemoet treedt. Want dat is jouw krant, Dien. Je laat iedereen in zijn waarden en dat vóelen mensen! Wat een bijzondere ontmoeting, en wat een blauwe ogen ;-)
    Je hebt in een sprookje gelopen <3 <3
    Dag dag Dien, je hebt me vermaakt met je blog :-))
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) kakeltje beloof je me dat je nooit doodgaat, zolang als ik blog want je schrijft altijd zo lief de veren naar mijn joe noow wottes.
      ik voel me altijd zo bijzonder als jij een reactie achterlaat:-) terwijl ik toch ook maar een scheet en 7 knikkers ben:-)
      dank je wel hé <3
      xxx

      Verwijderen
  26. Ow ik smelt als ik naar de foto van Damian kijk, die met 4 pootjes in de sneeuw is weggezakt! En dat brutale koppie van um, geweldig. Dat was puur genieten van de sneeuw, het landschap, de spion en je harige monsters. Ik geniet met je mee! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is een kleine bruut die belg van me:-) maar wel een lekker slim ding, hij is bijdehand hoor:-) en vreselijk knuffelig:-)

      Verwijderen
  27. je mag je fantasie al 's laten werken hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk al deze sneeuw Dien.
    Bij ons is nog bijna geen vlok gevallen. In andere delen weer wel.
    Prachtig om te zien en ik hoop een deze dagen ook op een mooie witte wereld :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hee...wat grappig...Martien is een van mijn beste vrienden. We zijn in hetzelfde dorp opgegroeid.. :-)
    Mooie fotos trouwens.
    groet Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥