One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-01-2015

28. 01 Hold Me








*KLIK*
Anouk & Douwe Bob - Hold Me
Openen in nieuw venster en klein maken




Jawel hé,
dat mag ik wel zeggen:-)




Zonder iemand te kort te willen doen,
zou ik toch willen zeggen....
ehhhhhh



Trouwer,
dan deze jongens ben ik nog niemand tegen gekomen




en ik heb me ernstig zorgen gemaakt,
wat nu....
als me wat overkomt.....
waar blijven ze dan...




Mijn jongens.....
:-)

Ik heb niet langer angst....
het is allemaal beklonken voor ze :-)
alles in kannen en kruiken,

Alweer een beer van mijn pad geschoten met de proppenschieter,
Hassiekebassie.

xxx


PS.
wotsj end lurn..... een héle mooie fotoserie van
*Nieske KLIK*




53 opmerkingen:

  1. Klaproos,

    Dat je er nog maar lang van mag genieten van jouw "jongens' en ze zullen zeker ook wel goed terecht komen mocht het echt nodig zijn!

    groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klaproos, jij moet die honden veruit overleven hoor. Maak je lezers niet angstig voor niks.
    Je staat net zo mooi op die foto van je. ik gun je nog minstens 4 hondengeneraties plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik hoop he ook plato, mar je weet mar nooit, je mag het zekere voor het onzekere nemen toch:-)

      Verwijderen
    2. Dat wel natuurlijk, Dien, maar wij mogen je toch wel een beetje geruststellen? Stel je voor dat we zouden zeggen:
      goed gedoan, nou ken je d'r wel bij gaan legge, dan ben je ook niet blij.

      Nee hoor, goeie actie van je maar je moet gewoon nog heel lang blijven. Jij, de moeder der bloggers.

      Verwijderen
  3. begrijpelijk dat je je daar zorgen over maakte
    gelukkig een oplossing, en zo kan je weer met een gerust hart verder genieten
    topfoto's!
    Nieske terug aan het bloggen, k was haar uit het oog verloren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel an en hoe, wat en schitterende foto's maakt ze toch hé:-)

      Verwijderen
  4. Die beren moet ik ook gaan afschieten...... wij zijn wel met zijn tweeën maar je weet het nooit.
    Hopelijk zijn de maatregelen niet nodig en hebben jullie nog vele wandeljaren voor de boeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel verstandig om dit goed te regelen.
    Maarrrrrrrrr, ik hoop dat jij en die twee jongens van je nog heel lang van elkaar kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou Hanny, i was niet van plan weg te gaan, mar ik weet uit ervaring dat het morgen zo maar anders kan zijn.

      Verwijderen
  6. Goed geregeld, 't geeft je een gerust gevoel...
    Dus dat is nu geen kopzorg meer, ga lekker door en geniet van elkaar.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En wie om jou als er met de honden iets gebeurd...
    Heb je daar ook over nagedacht..?
    Mooie dag meissie, geniet van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik red me wel Marjolijn, maar aan die optie wil ik helemaal niet denken:-)

      Verwijderen
  8. Hug the border collie, leuk idee!
    Zorg maar dat er met jou niks gebeurt, je honden hebben je nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Roos, ik hoop dat die afspraak nooit hoeft te worden nagekomen,
    maar wel verstandig om die dingen te regelen. Ik heb dat voor mijn kat ook
    gedaan, want op het asiel merk ik regelmatig dat mensen er geen regeling
    voor hebben gemaakt. Nu hebben de dieren het in ons asiel prima, ook de oudjes.
    Maar een eigen huis is , zeker bij bejaarde dieren, toch het beste voor ze.
    Ik wens je een fijne woensdag toe en doe je best om je jongens te overleven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad haba een asiel prima, maar liever lekker thuis toch:-) bij eigen :-)

      Verwijderen
  10. Waar zit jij nu over te piekeren lieve Klapper? Jij zal nog heel lang op deze aardbol rond crossen met die lievelingsdieren van jou... of scheelt je iets dat wij niet weten? Hopelijk van niet meid en zullen jullie nog heel lang samen De Peel onveilig maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee schatje, maar je géén zorgen niks aa de hand, ik wil het gewoon geregeld hebben,
      just in case LOL

      Verwijderen
  11. Als je kijkt naar iemand waar je van houdt, zie je veel meer dan alleen je ogen kunnen zien.
    Das een waar wordt, lief Dieneke. Jouw jongens, daar kun je op bouwen. Je leven is veilig bij hen, en het hunne bij jou.
    Dets wat freds ar foor! Schitterende portretfoto's. Je kunt ze recht in hun ziel kijken en die is schoon. Helemaal schoon.
    Ik vind het logisch dat je iets regelt voor Ace en Dami. Toen Roos net geboren was hebben we aan mijn zwager en schoonzus gevraagd of ze voor Roos wilden zorgen als Joris en ik tegelijkertijd zouden overleven. En dat gaf ons rust. En die dezelfde rust heb jij nu ook. Ik begrijp het heel goed!
    Nu dat probleem is opgelost - hartje van me - kun je verder gaan met waar je gebleven was: genieten van ze. Met volle teugen <3
    Liefs en een knuffel
    Kakelino

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat een rust dat geeft he kakelino, inderdaad, en verder heb ik geen zorgen meer,
      dewurld is maain:-)
      ik snap jou ook zo goed met roos,

      geen wonder dat we heerlijke maatjes zijn toch:-)

      dag ander hartje, <3
      xxx

      Verwijderen
  12. Jou overkomt voorlopig nog niets hoor Dien.
    Blijven jullie maar lekker van elkaar genieten.
    Ik vind het wel tof dat je hier maatregelen trof en de beer geschoten hebt.
    Zekerheid bied rust namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. absoluut John, mijn dieren is mijn grootste zorg of beter was:-)

      Verwijderen
  13. Het lijkt me een lekker geruststellende gedachte dat jouw jongens een goed plekje krijgen voor het geval dat jou iets overkomt. Maar ik hoop toch wel dat jullie nog vele jaren met elkaar kunnen optrekken en lol trappen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook jan :-) en ik hoop dat jij er getuige van mag zijn in een gezondheid die een stuk beter wordt.

      Verwijderen
  14. Goed zo meid, schiet alle beren maar van je pad, desnoods met een proppenschieter!
    De foto's van je harige mannen zijn prachtig! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Wat een prachtig span is het toch.
    Fijn dat je iets geregeld hebt, maar ik hoop echt dat ze samen met jou oud kunnen worden.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar ga ik voorlopig wel van uit patricia, ik voel me goed, dus geen reden om het niet aan te nemen:-)
      een gebroken hart daar ga je niet dood van :-)

      Verwijderen
  16. Ha die Klappernootje,

    wat zijn ze toch prachtig!
    Ja... ik kan me heel goed voorstellen, dat ze jou boven alles gaan.
    Jullie drie (met Rufus mee: 4) zijn ÉÉN!!

    Maak je maar geen zorgen: jij overleeft ze met het grootste gemak...
    Jij, jonkie!!

    Dagdag...
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaahahha loutjeeeeeee.
      jij houdt me jong met wordon :-)

      heerlijk :-)

      Verwijderen
  17. Jij hebt de knapste (en natuurlijk liefste) jongens van de wereld!
    Daar blijf je jong bij.
    Ik ben blij voor je en wens je alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een zorg minder.....

    en nu er samen op uit !

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een goeie baas kijkt voor uit, en je hebt zo,n mooi jongens!!
    alles geregeld ,dat geeft een goed gevoel.............
    Dien je bent een baasje dat veel honden zich zouden wensen.
    liefs een groetje
    Christiene............................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zou écht wensen dat alle dieren het zo goed hebben als mijn jongens christiene,
      dat verdienen ze.

      Verwijderen
  20. Een goed gevoel Dien en nu maar eindeloos genieten met dit pracht koppeltje leuke mannen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we hoeven er niet eens ons best voor te doen :-)
      het is gewoon zo :-)

      Verwijderen
  21. een fraaie serie prachtige portret foto's, heel erg leuk ook de laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé, da's vaak van korte duur dat ze zo naast elkaar liggen :-)

      Verwijderen
  22. Dat prachtige kleurverloop in de vacht van zwart, grijs naar wit.
    Maar het vergt wel wat actie Roosje he van het baasje. Wordt bij mij een drama :D)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, ans, dat klinkt niet goed? kan ik wat voor je betekenen??

      Verwijderen
  23. wat mooi deze serie en je hebt weer een hele zorg minder.dit word een mooie dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel Bas, we hebben een heerlijke wandeling gedaan met vier van deze actie machines en het was FANTASTISCH

      Verwijderen
  24. Het zien er vrolijke, gezonde sloebers uit. Prachtbeesten. Hun baasje mag terecht fier zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en dat is ze Dirk:-) zeg dat gerust nog een keer, Dát is ze :-)

      Verwijderen
  25. het zijn hele mooie, trouwe jongens, Dien... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Amaiiiiiiiiiiii........ valt onmiddellijk voor de portretjes
    en is gelijk in love..............................
    Zo mooi deze foto's Dien en wat zijn het toch ook geweldige mooie dieren!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥