One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-01-2015

08.01 Something Inside So Strong








*KLIK*
Labi Sifre -Something Inside So Strong
Openen in nieuw venster en klein maken




De eerste dode in elke oorlog is het gezonde verstand.
Vrijheid van meningsuiting,
een groot goed,
Dat mag niemand iemand afnemen


Mijn hart gaat uit,
naar iedereen die iemand in deze nutteloze terreur actie verloren heeft


The more you refuse to hear my voice
The louder I will sing
You can't deny me
You can't decide to turn your face away
No matter 'cause there's

Something inside so strong
I know that I can make it
Though you're doing me wrong, so wrong
You thought that my pride was gone, oh no
Something inside so strong,
oh, something inside so strong

Labi Sifre



28 opmerkingen:

  1. Kan alleen maar zeggen, een verschrikkelijke gebeurtenis. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal je geliefde maar zijn die gesneuveld is... Dan zeg je: wat nou democratie? Wat nou vrijheid van meningsuiting?
    Ik vind, als je dan zo nodig terrorist wilt zijn, laat dan zien dat je een vent bent, en vertoon je gezicht op straat!
    Het trieste is: deze oorlog kan niemand winnen. En voor je er erg in hebt gaan steeds meer mensen denken in termen als "zij" en "wij."

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja Klapper, wat kun je hier nou van zeggen. Er is toch geen woord wat je kunt gebruiken om je verdriet te uiten als het een dierbare van je is.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te bevatten Dien .
    Ben even woordellos na het zien van het filmpje vanmiddag
    Verschrikkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woorden bestrijd je met woorden, nooit met kogels, bah, wat naar. En wat zijn de gevolgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dien dat je er aandacht aanbesteedt. Het is een gruwel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat het potlood altijd van het geweer mag winnen !
    Vrijheid van meningsuiting.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent dus ook Charlie lieve Klapper, met recht en reden: elke democraat zou nu in zijn pen moeten kruipen om zijn afschuw daarover te uiten en een stevig protest te laten horen, zo niet dan zouden we wel eens snel naar de donkere middeleeuwen of, recenter nog, naar de tijd van Hitler kunnen terugkeren waar elke afwijkende mening de mond gesnoerd werd...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laten we hopen dat wapens ooit voor altijd zullen zwijgen, maar dat pennen en potloden altijd hun werk mogen en zullen doen.
    Je suis Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geloof dat ieder weldenkend mens Charlie is, dit is zo'n gruwel.
    Dat de pennen en potloden blijven en overwinnen.
    Je suis Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Triest wat er gebeurt is. Echt niet normaal meer. Vreselijk!!!
    Je suis Charlie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo ontzettend triest. Ik heb er geen woorden voor.
    Je suis Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. t is onvoorstelbaar hoe 'mensen' de wereld denken aan hun kant te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrijheid van meningsuiting!!
    Ik ga vanmiddag protesteren op de Grote Markt...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In mij woed zeker een oorlog.
    Maar ik ga hier niet te veel over zeggen want bijna iedereen schrijft er over en ik blijf me herhalen waardoor de gekken in de wereld winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed om hier even bij stil te staan, klaproos, dit raakt ons allen.
    De dag begon zo zonnig en mooi gisteren, maar dat was ineens voorbij toen ik hoorde van die aanslag. Bij het zien van de eerste beelden werd ik letterlijk misselijk van deze laffe terreurdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn humorloze fanatieke godsdienst fanaten. Ik vraag me af wat Allah hier van vindt, denk niet dat ie blij zal zijn! Lang leve de satire!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een gruweldaad... waar geen woorden voor zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben me werkelijk kapot geschrokken.
    Wat kan een geloof toch ontzettend veel stukmaken en vernietigen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lap we liggen weer met ons eigen in de ........... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe bestaat het toch dat mensen die in een ontwikkeld lang geboren en getogen zijn zich zo verlagen. Verder zeg ik niks.......

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een waanzin waar we nooit mogen toegeven, de angst nooit laten regeren...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥