One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-01-2015

16.01 Mooier dan nu,








*KLIK*
De Dijk - Mooier Dan Nu
Openen in nieuw venster en klein maken




Mooier dan nu zal het nooit gaan

Heerlijk rondom....
zo was het gisteren.




Ik ben errrrrrg verwend met dit schitterend kado :-),
twee veren,
en wie mij een beetje kent:-)
weet dat ik altijd met veertjes loop te sjouwen,
een mooier kado had ik me niet kunnen wensen,

en toen... nog een geweldig privéconcert..
Loessssssssss, je bent een talent, dank je wel,

:-)


En
Dank ook, jullie wel,
voor deze héle mooie dag, voor elke felicitatie,
via Mail,Sms,Facebook,telefoon,of Post:-)
ik voel me een gelukkig mens met zóveel lieverds om me heen.
het was een héél erg fijne verjaardag,
een mooi begin van mijn nieuwe levensjaar:-)
Mooier dan nu,zal het nooit gaan...


xxx





27 opmerkingen:

  1. We kunnen het volgend jaar proberen te overtreffen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je net nog -op het nippertje- gefeliciteerd, misschien iets mooier geworden dan het al was vandaag.
    Maar wat Di Mario schrijft zou ook leuk zijn om te proberen, een nieuwe recordpoging dus.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet nooit nooit zeggen. Wat in de toekomst is, is nog verborgen. En wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn mooie pluimen die je gekregen hebt....!
    Op naar een fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had eerder nog geen tijd om langs te komen op je blog. Zag dat er weer een mijlpaal verzet was. Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte! Prachtige veren! Ik ben er ook gek op!
    fijne dag! Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooier dan nu moét het nog gaan lieve Klapper, want wie verdient er zo'n pluim, twee zelfs voor al die schitterende logjes maar vooral voor die mooie inborst? Jij toch wel zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooier dan nu zal het niet gaan, maar straks ...... wie weet ....
    In elk dat het een mooi jaartje mag worden voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne herinnering heb je weer in je laatje gelegd :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Klappertje,

    en dan nu weer over naar de orde van de dag!
    Het wordt een feestjaar, wat ik je brom...
    En daar begin je NU mee.
    HIER en NU!

    Yeah!!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Roos, ik wens je een fijne vrijdag toe, geniet nog even na van gisteren.
    Prachtig cadeau die veren, daar kun je met plezier naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hopelijk mag je dit hrt volgend jaar weer zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig geschenk Dien
    de veertjes, en al de wensen die je kreeg

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogguh Dien,
    Ja, fijn is dta he. Zo'n dag. Maar volgend jaar kan het net zo mooi of mooier :)
    Ik weet het zeker dat het kan.
    Als jij er gelukkig van wordt is het goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig die veertjes Dien.
    Symbolisch ook dat we nog veel van jouw schrijfsels en beelden kunnen genieten. :-)

    Vandaag nog heerlijk nagenieten .
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pluimpjes, zacht als een donsdekentje :-)
    Op weg naar een nieuw creatief jaartje vol... dat vul je zelf wel in :-)
    Vier ze Dien !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproosje.

    Even niet geweest en ik zie dat ik je verjaardag heb gemist.
    Dus een dikke proficiat nog van mij.
    De veren zijn super mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. van harte gefeliciteerd Dien....

    prachtige veren... een symbolisch geschenk allicht..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is altijd fijn als men aan je denkt en je een cadeau geeft wat je raakt op in je hart.
    Weet niet of ik je heb gefeliciteerd, maar bij deze dan nog en nog vele gezonde jaren met je jongens. Hans

    Ot. Ik heb de feed niet met een wachtwoord beveiligd, dus weet ook niet waar de melding vandaan komt.
    Ik heb een song voor je gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kado! Geniet er van Klapper.
    ( fijn dat ze die niet op een zekere plaatst gestoken hebben ook )

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat het (ook hier) maar een mooi jaar mag zijn Dien :-) Dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die zullen mooi staan schitteren in je huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ga toch proberen er volgend jaar nog een beetje bovenop te doen. Voor jou wel, Dienelidino <3 <3
    Wat een prachtig cadeau heb je gekregen! Zoiets krijg je alleen van èchte vrienden. Verbaast me niets dat jij het gekregen hebt :-))
    Liefs en een dikke pakkerd

    BeantwoordenVerwijderen
  24. :-) lijkt me gaaf kakeltje ja doe maar :-)
    joe aar welkom :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. inderdaad prachtig, een heel passend cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥