One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-01-2015

27.01. De smaak van stilte








*KLIK*
Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You
Openen in nieuw venster en klein maken




Als je in stilte wacht,
in vertrouwen,
ook al stormt en schreeuwt het in je
en zakt de grond onder je voeten weg,




dan er gebeurt er wat er met Job gebeurde:
de tranen van opstand,
woede en wanhoop
verkeren in tranen van stille ontroering,
en dat is een groot wonder.


Bieke Vandekerckhove





Voor wie denkt,
dat stilte vanzelfsprekend is,
*Mantrail KLIK*

denk nog maar eens:-)
een kleine blik in de mantrail wereld

als de hond op de achtergrond niet blaft,
is het heerlijk stil daar :-)


mooi gedaan *Melanie KLIK*
dank voor het filmen


lieve webbies,
laat je hartje maar kriebelen...

dan gaat het lachen,

xxx



34 opmerkingen:

  1. Dien en Ace Trailen, nou je met flink mee rennen om je jonge knul bij te houden.
    Het is een pracht gezicht om zoveel plezier te hebben.
    Is beter dan een ziekenhuis bezoek. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. On zo samen te werken Hans, dat is in een woord, fantastisch, Ace leert me zóveel, dat kan ik niet eens benoemen , ik weet echt niet wie blijer met wie is :)

      Verwijderen
  2. Wow...Klaproos..daar moet je wel een goede conditie voor hebben zeg, en dat geldt ook voor Ace !!
    En de cameravrouw natuurlijk !!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 😄 inmiddels heb ik dat wel jan, stoppen met roken heeft wonderen gedaan 😂

      Verwijderen
  3. Mijn hart kriebelt al. Mijn neus ook. Dat is wat minder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had je ooit verwacht nog eens zo achter Ace aan te rennen? Geweldig om zo samen bezig te zijn. Echt teamwork!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hanny, echt niet, ik heb jaren niets gekund, als je dat naast elkaar legt ben ik een rennend wonder:-)

      Verwijderen
  5. Lopen lopen lopen, want Ace is daar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij laat je wel rennen...!!
    Maar dat zal de bedoeling wel zijn.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad marjolein, een beetje actie om zijn enthousiasme aan te sporen

      Verwijderen
  7. Wat meer kriebel, dat kan ik inderdaad gebruiken.
    Januari is een vreselijke maand: weinig tijd om stil te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kriebel de kriebel pieterbie dan kriebel ik hier maar even :-)

      Verwijderen
  8. Goede morgen Roos, dat is een goede training voor je.
    Ik denk dat ik het niet zou volhouden, zo door te moeten
    rennen achter mijn hond (die ik niet heb) aan.
    Ace doet zijn werk prima zo te zien, knappe Ace.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij doet het goed jawel haba, hij is erg enthousiast,
      we rennen niet altijd zo hard hoor, :-) dat hou j e niet vol :-)

      Verwijderen
  9. Soms vraag ik me af hoe je het volhoudt steeds achter je lievelingsdieren aan te rennen en daar tussendoor nog mooie reportages te maken ook... WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. och gerda, ik heb een hééél zwaar leven ( niet) whaahha, nee hoor, het is een genot om zo te leven:-) ik waardeer het erg

      Verwijderen
  10. Sodebillen Dien, jij moet er ook aan geloven. Als een pijl uit een boog scheuren jullie de hei op :-)
    Ik kan wel merken dat je conditie er door steppen flink op vooruit is gegaan :-)
    Wat een lekker ding is Ace toch ook. Prince Charming <3
    Heb je die mooie ronde gaatjes in de bovenste boomstam gezien? Nog perfecter dan een boormachine.
    Fijne dag! Ga er lekker op uit met je mannen. Endjooi Laaif!
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel kakel, als we na mantrailen thuiskomen zijn we alledrie uiterst voldaan :-) geweldig,
      even douchen eten en heerlijk nagenieten:-)
      maar nú.....
      gaan we zo meteen wandelen:-) want dat moet ook gebeuren :-)

      Verwijderen
  11. Mogguh Dien, Stilte is zeer zeker niet vanzelfsprekend.
    Jammer, maar er is bijna nergens geen stilte meer. Hier niet in ieder geval.
    Leuk filmpje :D Die Ace blaft er lekker bij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Dat is niet Ace John , dat is een andere dappere dodo met de naam chique :-)

      Verwijderen
  12. mooie tekst Dien
    en het filmpje, heerlijk! hiervan kriebelt het hartje zeker
    jij vliegt als een speer meid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je krijgt hier natuurlijk wel een pracht conditie van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha die Klappert!

    je conditie gaat er op vooruit!
    Niet te geloven wat een veerkracht en wat een souplesse (hahahaaa....)

    Ik ga nog even door:

    Je ziet dat je over een jaar of wat zo met de Olympiese spelen mee kunt doen.
    Braveldebipsieieieeee... dan kom ik de gouden medalje uitreiken!

    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super sportief hoor .maar ;;;;;ja dat kan ook niet anders met zo'n trainingsbeestje !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's gevoed met wijze woorden
    maakt dit weer toch een echte Klaproos blog!!
    Super!!

    groet Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In Drenthe is een vakantiepark dat heet : Hoor de stilte".
    Het is goed toeven daar, het kan er echt stil zijn.
    Ik had je filmpje al bewonderd op facebook, ik blijf hem leuk vinden, vooral omdat jij er zo leuk achter aan raced 😉

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo'n training,goed voor lijf en leden Dien...

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ace zorgt wel dat je in beweging bent :-)

    OT
    Het ligt misschien aan mij maar de link van melange werkt niet, op twee locaties geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk dat filmpje, wie laat wie nou uit :-) prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met zo'n rakkers naast,voor en achter je zal je wel gezond blijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou.....dat vraagt wel iets van je eigen conditie ook. Knap Dien. Ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥