One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












06-01-2015

07.01 Ik haat je








*KLIK*
Brigitte Kaandorp ik haat je
Openen in nieuw venster en klein maken


Nee,
ik ga me niet verlagen door te zeggen dat ik je haat




al ligt dat wel na alles wat ik hoorde,
op mijn lippen,




Ik ben niet gek Dien, zeg je,
ik heb goeie hersens Dien

ja.. 't is alleen jammer dat je er niks mee doet,
en zo krom denkt.




Nee,
ik ga je niet zeggen dat ik je haat,
vul het allemaal zelf maar in,




Ik heb vandaag de hazelaar zien bloeien,
en dat is me 1000 maal meer waard
dan jij.

* tong uitsteek*
Jij hebt je ware gezicht laten zien.





45 opmerkingen:

  1. Er zijn zo wie zo maar zo weinig dingen die belangrijker zijn dan een hazelaar te zien bloeien. Laat je niet gek maken Dien. Ha.. dat kan niet eens. Dat ben je al ;-)
    *Tong uitsteek terug*

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) een klein beetje wel hé mario, maar wel gelukkig geestelijk gezond :-)
      en daar ga ik soms bij andere mensen wel eens aan twijfelen:-)

      Verwijderen
  2. Haat is niet goed, maar ja, liefde is beter, maar ja. Liefde maar doen dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Dien, Als mensen hun ware gezicht laten zien is het bij mij ook klaar.
    Die hazelaar is dan een stuk mooier dan de rest.
    Ik steek mijn tong lekker mee uit. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, aai laaik dat ;-)
      weg met zieke peren, en gefrustreerde apen ..

      Verwijderen
  4. Prachtig om nu al een hazelaar te zien bloeien. Dat zal hier nog wel weken duren.
    Je kunt inderdaad beter naar de leuke bloemetjes van de hazelaar kijken, dan naar iets wat het niet waard is om aandacht aan te besteden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja hanny ben ik met je eens, maar ik móest wel even luchten :-(
      een mens kan zo laag zakken hé.

      Verwijderen
  5. De hazelaar in bloei, dat is mooi...!
    De lente gaat weer komen, wat willen we nog meer.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Brigitte is een cabaretière. Maar ik ken haar eigenlijk niet.
    Weet dan ook niet of ik je tekst begrijp, maar de foto's zijn voor mij in elk geval een schot in de roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, mooie foto's van de hazelaar, ik zag ze ook al bloeien.
    Haat is zo'n negatief gevoel, daar heb je zelf de meeste last van, nooit aan toe geven
    Al maken sommige mensen dat erg moeilijk om te doen. Knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee ik haat niet, het is meer een gevoel van frustratie, en je besodemieterd voelen..

      Verwijderen
  8. Oei, teleurgesteld lieve Klapper, verdrietig ook bovendien? Of is dit mooi log hierboven retorisch en maak jij dat zelf niet mee? ik hoop het laatste want jou gelukkig te zien logt me nauw aan het hart, dat weet je hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee het is zeker niet retorisch gerda, maar zelfs dan was het nog akelig,
      je hoort dingen terug, die echt niet zo leuk zijn, en dat geeft je een soort van ellendig gevoel...
      maar.... dat wat je doet zal zich altijd wreken dus de mevrouw in kwestie kan gaan zitten wachten op bedrog...

      Verwijderen
  9. heel verdrietig Dien. Wat heb jij wel mooi gezegd daarover. Zit wel frustratie erin. Je foto is prachtig geworden.
    Fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag lieve schat!
    Wat kunnen we doen om jouw op te krikkelen...
    gewoon door te zeggen: Lieve Dien: laat je niet vernachelen, want wij houden van je.
    En ik vooral, want je bent zo'n lieve vriendin.
    Je bent er altijd in tijden van nood en in tijden van vreugde...

    Dus..
    hatsaflatsakielaknatsa.....

    Pf f f f f f f f f t !! Weg is het...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach lieve loutje,
      het is ook al grotendeels gezakt,
      deze tekst stond al even in concept, maar ik moet het effe kwijt,
      pure frustratie van mijn kant:-) dat ik zo stom ben geweest:-)
      xxx

      Verwijderen
  11. waarom moeten we dat toch iedere keer weer meemaken wat waardeloos . maar Dien wij zijn er ook nog.!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je foto`s zijn prachtig en laat ik me daarop richten.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dientje haat is zo heel hard, en dat vreet aan je eigen ziel, gooi het weg ook al is het niet gemakkelijk
    de natuur intrekken is het best, daar kan je troost vinden en kom je tot besef van 'foert' te zeggen tegen zo'n bedrieglijke mensen
    maar t lucht wel op zo hé, even de frustraties kwijt, dan wordt het nog makkelijker om foert te zeggen, ben je op de goede weg
    je foto's zijn warm, zoals je bent, zolang niemand je die warmte afneemt dan komt het helemaal goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach An, he is al wel gezakt hoor, maar het komt soms in alle heftigheid naar boven, en dan kun je niet anders als er doorheen, maar ik zou het haar zó graag eens zeggen...
      haar vragen óf ze überhaupt wel weet wat ze aanricht, ze laat een spoor van narigheid achter:-(

      Verwijderen
  14. Daar wordt een mens blij van hè? Die kleine rode frutsels aan de Hazelaar, super.
    Ik zocht het altijd op tijdens het rondje hond uitlaten, de struik moest plaats maken voor geluidschermen......
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jammer jan het is een feest da's lente die er aan komt heerlijk

      Verwijderen
  15. Zo dat moest je ff kwijt, maar gelukkig valt je oog altijd weer op iets moois, in dit geval dus de vroeg bloeiende hazelaar!
    Kom op power girl, gaan met die banaan! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel marjolein,
      ik ben gaan steppen met ace, ik heb de ramen gelapt, ik heb de tuin gedaan:-)
      grrrrrrr wat kan een mens veel werk verzetten dan :-)

      Verwijderen
  16. Lieve Klaproos,
    Een dikke knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's weer. Onze hazelaar hangt intussen ook vol met wapperende katjes, maar de mooie rode bloemetjes heb ik hier nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dien ik sta nergens meer van te kijken hoor.ben Mensen doen de gekste dingen.
    Laat je niet kwetsen, leg het naast je neer. Of liever nog.....doe het in de vuilnisbak. Daar hoort vuiligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met alle plezier zou ik haar daar dumpen... mussie... maar ik wil erboven staan..
      tot ik haar eens spreek.... dan zal ik het haarfijn zeggen wat ik van haar denk

      Verwijderen
  19. Hoi Klaproosje.

    Haat is verspilling van energie.
    Al is het soms moeilijk om het niet te doen.
    Maar klaproosje , sta er boven jij bent zoveel waard voor andere mensen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik probeer erboven te staan patricia,
      dank je wel voor je steun,
      xxx

      Verwijderen
  20. Ik ben zo blij dat dit blog niet over mij gaat. Ik zeg: ze is je haat niet waard. Maar ik voel niet wat jij voelt. Als het kon, zou ik je het besparen...
    Eén ding weet ik duizend procent zeker: jij hebt meer gevoel, liefde, lef en doorzettingsvermogen in je kleine teentje dan zij in haar hele lijf!!
    En dat zou ik best middenin haar gezicht willen zeggen, want zo lief heb ik jou...
    Hou je taai, Peels Meiske <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank lieve kakel, het was fijn om even te ventileren bij jou:-)
      je bent een lieverd.
      xxx

      Verwijderen
  21. Oei oei.... als je jezelf vergiftigd met haar dan ga je
    dat zekere merken aan je geest en later ook aan je lichaam.
    Een hazelaar zien bloeien is inderdaad 100x maal meer waard
    en daar kan je ook héél lang van genieten.
    Denk om jezelf hé roosje, je hebt maar 1 hartje

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja wel helma, ik denk aan mijn hart, het roept om haar maar het is zó vreselijk moeilijk.....

      Verwijderen
  22. Alles wat ze zegt, zegt iets over haar en niet over jou. Probeer het los te laten.
    Fijn dat je de hazelaar zag bloeien en ook wilde zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥