One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-01-2015

23.01 Tijd om te gaan








*KLIK*
Stef Bos - Tijd om te gaan
Openen in nieuw venster en klein maken






Tja zo is het en niet anders,
zei je,
Met een bittere trek om je mond.
je draaide je om, en vertrok,
ik keek je nog even na,
en vroeg me af,
hoe het zover had kunnen komen,

c'est la vie dacht ik,
ik draaide me om,
en zag de weg voor me,
met een vlammend vuur,
mijn rug werd koud.

Het is tijd om te gaan
En ik ga niet op de vlucht
Het is tijd om te gaan
Want er is geen weg terug
Voor wie altijd blijft stilstaan

Ik wil niet weten waar ik heen ga
Maar op een dag ben ik hier weg
Met de moed om op te geven
Geef ik alles wat ik heb

Tijd om te gaan
Met alles wat ik heb

Stef Bos




40 opmerkingen:

  1. Ik weet nou niet of ik die foto zo super geweldig vind omdat hij supergeweldig is of dat ik die foto zo supergeweldig vind omdat hij door de tekst nog meer dan supergeweldig is geworden.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)) Mario, ik vind jou zó supergeweldig omdat je altijd antwoorden weet te geven die meer dan supergeweldig zijn, jij bent héél bijzonder:-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Stef kan zo raak zijn met zijn woorden Dien.
    Prachtig met deze foto!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) stef.... wat kan ik zeggen, ik wil zijn kleine teentje zijn:-)

      Verwijderen
    2. Ik niet hoor ....wellicht heeft hij zweetvoeten en dan ben je blij.

      Verwijderen
  3. Stef weet altijd de kern goed te raken. En jij vult hem aan met jouw foto's Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel hanny de fto was een wonderke om te zien vorige week :-)

      Verwijderen
  4. .....en zag de weg voor me,
    met een vlammend vuur.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stef heeft altijd mooie woorden...!
    Mooie dag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige foto! eentje om bij weg te dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk is de tekst van Bos mooi, maar jouw foto er bij lieve Klapper, die is imo superdeluxe! En dan die spreuk er boven... helemaal juist want zo is het toch hé, wie verliest wint er bij, al is het maar levenservaring...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies gerda, en soms is het niet erg dat je niet krijgt wat je zo graag zou willen :-)
      maar dat besef je altijd pas later

      Verwijderen
  8. Goede morgen Roos, die weg naar de zon toe
    Alles achterlatend en niet omkijken. Prachtig hoe
    die foto bij de tekst past. Als je niets waagt, verlies
    je niets, maar je wint ook nooit.
    Mooi log om de dag tegemoet te gaan, ik wens je
    een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel haba gaat helemaal goedkomen wij steppen zo de zon tegemoet:-)
      moet íe nog wel even komen :-)
      jij ook een heel fijne dag

      xxx

      Verwijderen
  9. Môgge Klappernootje...

    ach... tijd om stil te staan.
    Die Stef heeft niet alleen maar mooie blauw ogen...
    Ik geef hem een thumb-up!
    Mooi en ook wat droevig eigenlijk.


    En dan daarbij nog eens jouw foto, alsof die uit een jaren 60 film is gehaald...

    Een en al melancholie...

    Dag Poppy!
    Wij gaan mooi aan het weekeinde beginnen.
    Ik ben benieuwd wat er op m'n pad komt.

    Dagdag... dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vast héél veel mooie dingen loutje, jij lonkt naar het avontuur en het avontuur naar jou ik voel het aan mijn klaprozenwaterke :-)
      dag heldin:-)
      xxx

      Verwijderen
  10. De schrijfsels van Stef.... klasse apart, (ik wil niet zijn kleine teentje zijn)
    Maar zijn we niet altijd onderweg met ons hebben en houden ....
    Van hot naar haar, om weer te gaan naar daar waar we nog niet zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zou best wel eens een tijdje zijn kleine teentje willen zijn, om te weten hóe die man dat doet, zo geweldig schrijven en zingen :-)

      Verwijderen
  11. elk heeft z'n eigen weg te gaan
    mooie foto, het licht tegemoet
    en stef ja die kan het goed brengen, net als jij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mogguh Dien,
    Een geweldige foto. Bittere tekst.
    Waar wegen elkaar scheiden en mensen hun eigen pad gaan. Soms niet makkelijk, maar na wat stappen gaat het al weer wat makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach jawel john, geen spijt geen verwijt:-)
      alles in het leven is een les,

      Verwijderen
  13. Stef kennen we wel. Hij schrijft mooi. Maar dat is niet Klaproos. Dus zeg ik: prachtige foto. Zo van licht en donker. Ik kan daar lang naar kijken.
    En fijn dat jij een van de weinigen bent, die nog regelmatig blogjes plaatst. Het is stil geworden in blogland. Het zal het facebookvirus wel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat zou kunnen plato, ik zit ook op Facebook, maar dat is zo'n snelle wereld met like buttons, dat vind ik dan weer minder weet je, ik praat graag met mensen :-)
      jij zat toch ook op Facebook?

      Verwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Zeer mooie foto, met een hele mooie tekst erbij gezocht.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 'n Prachtig warme foto, Klaproos. Ik wens je een evenzo warm weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klap....een fraaie foto die het gevoel van het liet prachtig verbeeld. Maar de kleine teen van Stef Bos? Ikke niet hoor. Stel dat hij een eksteroog op jou heeft.....nou dan gaat het mes er in. Zonder verdoving!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. op weg naar de zon..

    een heel knappe foto in combinatie met een mooie tekst Dien

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. soms zijn die woorden van Stef Bos zo triest dat je er bijna moet van wenen.
    Ik hoop dat ze jou niet tot tranen bewogen, Dien?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi beeld mooie woorden kan het zo blijven ,,soms denk 'k tja wat .eigenlijk Gts

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik dacht spontaan aan 'the sound of silence' van Simon & Garfunkel bij het zien/genieten van de foto. Stef is een groot dichter,daar niet van maar zijn muziek is me soms te moeilijk om te volgen, bijna zo moeilijk als de moeilijke ritmes en veranderende harmonieën bij pure jazz muziek (smaak is persoonlijk hé). Maar kom, je blogje is weer een doordenkertje. Groetjes van Dirk

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥