One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












29-01-2015

30.01 Alles heeft een reden









*KLIK*
Adele - Rolling in the Deep
Openen in nieuw venster en klein maken




Alles heeft een reden,




en waarom de dingen gebeuren zoals ze gebeuren...




niemand die het weet...
op het moment dát ze gebeuren




pas veel later vaak zeg je




Oh yeah, nou weet ik waarom.




maar als je op dit moment in de shit zit
heb je daar weinig aan




rustig proberen te blijven,
en adem blijven halen




want net zo goed als de mooie dagen voorbij gaan,




doen de slechte dat ook,




ik heb de wereld eens anders zitten bekijken




en denk bij mezelf




Dien.....
je hebt het helemaal zo slecht nog niet:-)
laat ze maar lullen:-)

Doeiiiiiii webbies:-)
aai lofferd joe oll:-)

xxx









47 opmerkingen:

  1. Mijn lieve moedertje zei altijd: 'ze kunnen beter van je lullen dan van de vreten' (excuus voor het taalgebruik)... ik gebruik hem nog regelmatig :-).
    Dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou Helena, dat zei mijn moeder ook steeds hoor:-)
      die uitdrukking werkt nog steeds:-)

      Verwijderen
  2. Doet me denken aan What a wonderful world van Louis Armstrong.
    Het besef dat wij het zo goed hebben maakt me gelukkig maar vooral dankbaar en ook een beetje bang, als je ziet wat er allemaal in de rest van de wereld gebeurt.
    Och kom, ik wil positief en vrolijk blijven.
    Met blije groet,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. positief blijven ja Joris,
      soms is het niet mogelijk, maar het levert je doorgaans wel meer op ...

      Verwijderen
  3. Alles gaat zo als het gaat lieve Klaproos daar kunnen wij heel weinig aan doen.
    Maar als ik naar me beesjes kijk dan ben ik ook een heel erg gelukkig mens en denk ook, laat iedereen maar lekker lullen. En van je mooie foto's wordt ik ook helemaal vrolijk
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk lia, trek je maar op aan je lieve beestjes,
      en geniet maar van de mooie foto's

      Verwijderen
  4. Als dat zo is Dien, moet ik waarschijnlijk nog even op antwoorden wachten.
    Het is me nog niet duidelijk waarom onze jongen zo ziek moest worden.
    Misschien kom ik er ooit achter.
    En zo heb ik nog meer van dit soort vragen hoor.
    Je mag me ook Piekeraar noemen 😉

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Petra dat begrijp ik maar al te goed, ik heb ook héél lang zitten wachten op een antwoord, en kwam toen tot het besef, maar misschien is er helemaal geen antwoord.

      en komt dat ook nooit,
      toen ik dat besefte. kon ik ook vrede hebben, wat jullie zoon is overkomen, is de nachtmerrie van elke ouder..
      ik denk dat daar de dokters een antwoord op zouden moeten kunnen geven...

      gelukkig gaat het beter met hem.

      xxx

      Verwijderen
  5. Alles heeft een reden. Maar soms vind je die reden niet. Hoe veel je ook zoekt. Het enige dat je dan kunt doen, is de reden te aanvaarden en er vrede mee te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je de reden al weet :-) ik ben gestopt met het vinden van een antwoord, simpel omdat het antwoord er niet is ...

      Verwijderen
  6. Speciale en knappe fotografie ! Doeiiiii ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dingen gaan zoals ze gaan, soms weet je de reden, soms helemaal niet.
    Daar moet je maar het beste van maken.
    Op naar een mooi weekend meissie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi, opbeurend log mijn lieve Klapper,net wat ik nodig heb vandaag... dus bedankt meid! Nog even een vraagje: zijn dat je ouders en zijn die mooie kindertekeningen die je hier toont van jou?

    Licht, lief, lauw
    Vrij, vader, vol
    Warm, week, wens
    Bleek, bont en blauw
    Slaan, sluw en suiker
    Zwaar ziek, zo zacbt

    Alles heeft een reden
    Ieder woord, zijn verhaal

    Lief, leeg, loom
    Dertien, daarom, droom
    Vrij, vogel, vol
    Bril, buik, bloem
    Macbt, moord en mevrouw
    Vraag, punt, waarom jou

    Alles heeft een reden
    Ieder woord, zijn verhaal
    © Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zijn mijn ouders ja gerda, maar de tekeningen zijn niet van mij :-)

      Verwijderen
  9. Het is beste laat maar lekker lullen. Ik weet dit zo moeilijk is. Het gaat belang voor jou lieve beestjes.
    Dieren omheen vind ik zo prettig gevoel. Je weet het Dien dat wij ook gek op dieren.
    Dat heb jij ook Dien. Wat heb jij goed daarover gezegd. Ik ben wel stil van.
    Fijn weekend.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé F&J diertjes, daar moeten wij voor zorgen en dat doen we goed:-)
      naar beste kunnen:-)

      Verwijderen
  10. Goede morgen Roos, ik denk soms dat niet alles een reden heeft.
    Soms lijkt het puur stom geluk of stomme pech. Ach zolang alles
    gewoon weer voorbij gaat, hoef je ook niet zo te zoeken naar een reden.
    Gewoon de dag nemen zoals hij komt en genieten van wat er te genieten valt.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alléz Haba, daar zijn we crack's in dat doen we supergoed:-)

      Verwijderen
  11. Dat jij vindt dat je het nog niet zo slecht voor elkaar hebt !!! dat is het belangrijkste wat hier vandaag staat.
    En mensen lullen niet met je, enkel maar over je....
    En je laatste wijsheid onderaan, ik hoop dat je nu veel lacht met je jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat zeker A,
    ze laten je meermalen per dag lachen die mannen:-)

    fijn weekend met de jouwe hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles heeft een reden ja, of alles gebeurt met een reden... Toch, waarom moest mijn moeder sterven toen zij 37 was? Daar heb ik dna nog steeds geen antwoord op.
    Iemand zei toen ook tegen mij 'god heeft ene plan met dit mijn jongen' maar serieus ... Zoiets zeg je dna niet.
    Anyway, alles zal zijn reden wel hebben ja, maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja john, ik kan me voorstellen dat dat je bitter maakt....
      dat is ook haast niet te begrijpen denk ik, jij moet een kind geweest zijn..
      ongelooflijk hé.

      * twee armen om je heen sla*

      knuffel John,
      xxx

      Verwijderen
  14. Ha die Klappert!

    Gelukkig ben ik niet van het doemdenken.
    En ook niet van dat alles voorbestemd is... daar geloof ik niks van.

    Ik geloof in door het leven stap met ferme tred en alles doen om daar een mooi leven van te maken.
    En alle narigheid die ik meemaak laat ik lekker achter me.

    Oftewel met Rilke te spreken:

    "Ich seh' mich nicht mehr um...
    Ich geh' einfach immer weiter"

    Dag schat, I lofferd from joe toe!!

    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha die loutje dat zei Rilke goed, :-)

      die vergeet echter een ding:-)
      waar je mee omgaat ... raak je mee besmet:-)
      tadáá.
      ik ben BLIJ dat ik met jou omga,

      dag sweeteldingske :-)

      xxx

      Verwijderen
  15. Zo is het, always look at the bright side of life.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waaw, zo filosofisch alweer.
    Moet kunnen.
    't Is vrijdag.
    Geniet van het w-e!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer heel wijze woorden Dien.
    En zo ist !! laat ze maar lullen ,)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach aly, jij hebt er vast ook mee te maken:-) laat maar gaan hé :-)

      Verwijderen
  18. soms is dat waar, soms ook moeilijk om te aanvaarden.
    Maar "wij" hebben redenen om dankbaar te zijn.

    lieve groet,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blij dat je blij bent met je keven Klapper. En je hebt gelijk hoor geniet maar van wat je hebt. Het kan stukken beroerder. Kijk maar naar het nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 'We' hebben het nog zo slecht niet, zeg ik altijd. Maar de reden van alles....geen flauw idee...!!
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Op sommige vragen krijg je pas antwoord als je heel oud bent. Denk ik. Het leven is één lange leerweg, van de wieg tot het graf. Soms zou het wel iets makkelijker mogen... Dan zet ik maar weer een blij muziekje op, of ik kijk naar de filmpjes die een Vriendin me heeft gestuurd ;-)) We moeten verder, altijd verder...
    Dat je van een spiegel zo'n schitterend verhaal hebt weten te maken. Ik zei het toch: het mooiste blog van het Noordelijk Halfrond <3 <3
    Je bent een kanjerin, Dienelidino :cool:
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach kakeltje, de filmpjes ik ben zo blij dat jij er van geniet:-)
      je doet me een groot plezier:-)
      ik zet ze soms ook op Facebook, weet je, en misschien kom jij ook wel zo ver dat je een account gaat aanmaken, wordt Facebook ook weer een stuk leuker:-))))

      dag mon kakelino, we wof joe
      xxx

      Verwijderen
  22. Als je het zelf maar inziet dat je het nog niet zo slecht hebt getroffen.
    Ja alles heeft een reden, maar dat is op sommige momenten wel heel moeilijk te begrijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je in de ships zit wel hé jetske,
      maar pas veel later zeg je oooooooh ja.....:-) da's oké, da's goed.

      Verwijderen
  23. Mooi!
    Ja, redenen... je moet er maar vanuit gaan dat alles een beetje een chaos is waarin je je eigen ding doet - als er dan een keer redenen en een samenhang te bekennen vallen, valt dat mee. Maar ja.. dat is dan die beroemde kunst van het loslaten hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. knappe fotografie, heerlijk kinderlijke tafereeltjes, maar dat maakt het nu zo speciaal, fotografie met de glimlach ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥