One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-01-2015

31.01. Chasing Cars








*KLIK*
Snow Patrol - Chasing Cars
Openen in nieuw venster en klein maken




Kom maar mee,
door de sneeuw,
trek je witte wollen winterwanten maar aan,
en wij sleuren je op de slee,
door het winderwonderland.

* keihard zing* If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life


wowwww, wat een plaat: -)
kom je nog??
Ik heb zo'n heerlijk opgeruimd gevoel:-)
een hoop zooi van haar de deur uit,
dat voelt gewoon góed.

whoop whoop

xxx












36 opmerkingen:

  1. Zo is een laagje sneeuw wel mooi, toch zie ik liever het lente zonneke...!
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Roos, mooi meid , die scherp afgetekende
    besneeuwde boom tegen de fel blauwe lucht. En ik kan me
    goed voorstellen wat een opluchting het is, al die zooi de deur
    uit, alles zo achter je kunnen laten en nu een nieuw blad in
    je leven beginnen. Nog mooi en onbeschreven, zonder vlekje
    en helemaal voor jou om te vullen met blije zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Dien,
    Mooie foto heb je gemaakt met de sneeuw erop. Toen scheen volop.
    Bij ons is al sneeuw weg gegaan. Gisteravond heeft weer gesneeuwd.
    Mooi weg gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi nummer Klaproos, zo begint mijn dag gelijk goed en ik heb heerlijk mee gezongen.
    Ik wens je een tuin barstens vol met leven.
    fijn weekend
    lieve groet
    lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ... en ik geloof je lieve Klapper dat het goed voelt, schoon schip maken doet dat altijd hé en nu is er ruimte voor nieuwe dingen, nieuwe avonturen ook. Begin daar dit weekend al mee, met bijvoorbeeld een wandeling in De Peel of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we gaan eerst lekker steppen gerda, en dan met Damian nog een rondje en dan zijn we allemaal uitgelaten:-)

      Verwijderen
  6. Zeg inderdaad wat je denkt, maar daar even over nadenken kan geen kwaad... ;-) Fijn weekend Dien. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben blij dat al die sneeuw bij jou ligt DIen :D
    En opruimen kan opluchten :) jawel. Heerlijk toch.
    Maar eh, als ik nu kom kan ik gewoon op de slee gaan zitten? :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou hier in de kop van Noord-Holland weinig sneeuw, wel wat opgevroren bagger.....dus glad! Getver!
    Volgens mij heb je al een beetje het voorjaar in je hoofd en ben je al begonnen met de grote schoonmaak. Goed zo, opruimen die zooi ! :-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig standpunt, Klaproos, de kleuren zijn ook top!!
    Heb een goed weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie foto!
    ja dat zou nog eens iets zijn, op de slee, maar zouden Ace en Damian dat wel leuk vinden
    bij sommige is het beter echt niet te zeggen wat je denkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto van de boom met de sneeuw.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Opgeruimd staat netjes.. maar de grote schoonmaak is dikwijls van binnen ...
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch mooi he, al die sneeuw die er tegenaan zit geplakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaknikkers en nadoeners zijn er al méér dan voldoende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto Dien!
    Hier geen sneeuw op Terschelling, wel koud, maar lekker fris!
    Ik heb al wat mooie foto's gemaakt, was vanmorgen al vroeg op pad!
    Ruim maar lekker op hoor Dien, dat g eeft ruimte, in huis en in je hart!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto klapperoosje, en een mooie blauwe lucht, die heb ik hier allang niet meer gezien!!
    Een prettig weekend
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeey Dien! Goed gedaan, van dat opruimen, de lucht lijkt opeens helderder te zijn hè? En goed dat je het niet te snel en te geforceerd hebt gedaan. Dat liedje vind ik ook mooi van de groep, samen met "Run".
    Je was er snel bij bij mij haha, ik was zelfs nog een beetje bezig de boel te verfraaien. Dankjewel! Ja, die Brigid, daar konden de christenen in Ierland wel iets mee :) Hebben ze vrolijk overgenomen en het hielp dat er later ook een non was die goede dingen deed. De heilige Dien, nee... dat is niet iets wat mij bekend voorkomt, sorry!
    Ben benieuwd hoor, of Luna er aan denkt dat het Lunadag is, ik moet haar wel eens helpen herinneren (haar zussen helpen ook, en zo met vereende krachten....) .

    Fijn weekend verder hè!
    Liefs van hierzo, Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Btw, àlle heiligen in die kerk in Belgie? Dat zijn wel heel veel beelden geweest dan!

      Verwijderen
  18. Fotografisch gezien zou ik de foto liever in portret formaat zien...denk ik...en daarom zeg ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoowww wat een lijst is dat hè! Ik zag Brigid staan , nummer 15 :) Interessant dat ze haar inderdaad zijn blijven aanspreken voor de dingen waar ze ook als godin verantwoordelijk voor was: dichters, geleerden, kraamvrouwen, landbouwers, melkboeren, pasgeboren kinderen, smeden, vluchtelingen, vroedvrouwen... Blijft fascinerend hoor die ontwikkeling van geloof en zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hé Clemens,
      was een bijzondere belevenis daar moet ik zeggen:-)

      Verwijderen
  20. Het wordt in zo'n omgeving allemaal opeens een stuk logischer. Ik vond de openingstekst op de site ook heel mooi. Wervend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vaak kan een opruiming verlichting of opluchting veroorzaken. Dat voelt dan zoals je foto laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie foto van die deels besneeuwde boom tegen de mooie blauwe lucht!
    Hopelijk krijg we hier in het noorden in de loop van de week ook nog wat sneeuw, want ik heb de pret tot nu toe helaas gemist.
    Goed weekend verder, klaproosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie combinatie foto en tekst, prachtig die besneeuwde boom tegen die blauwe lucht

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtig zo de sneeuw die tegen die boom plakt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ruimt op en ook ruimt het de geest op. En dan zo'n heldere lucht erbij en schone boom. Dat doet een mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen

  26. een schitterend nummer, dat je gevoelens mooi kan verwoorden... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van een opgeruimd huis krijg je ook een opgeruimd hoofd! En een opgeruimd hart ;-)
    Mooi nummer, heb ik tijdenlang niet gehoord.
    Je foto is super Dienelidino!
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥