One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-01-2015

25.01 Russische spion








*KLIK*
The Hunters - Russian Spy And I
Openen in nieuw venster en klein maken




Yeah....
ontmoeting met een Russische spion..
положительный
toch?? :-)

waarom ook niet,
als je een beetje fantasie hebt
kan dat gewoon,:-)
morgen vertel ik je het изумительный ( verbazingwekkende) verhaal...
maar voor vandaag is "hij" mijn Russische spion :-)

* liedje zing,* Hey Nikita is it koold
In yoer liddel korner of the wurld
You koed rool eround the gloob
And never faaind a warmer sool toe noo

was leuk hé die sneeuw,

mijn pyjama feestje ging niet door,
niks insneeuwen :-)

volgende keer beter hé


xxx







50 opmerkingen:

  1. ja zo moet een Russische spion er uit zien :-)
    zou ook voor een slaapmuts kunnen dienen, voor een pyamafeestje
    t was leuk veel foto's van de sneeuw te bewonderen
    maar k wil nu zelf ook wel eens dat witte poeder zien
    leuke zondag Dien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja an, misschien hé, woon je té warm en moet je hoognodig gaan verhuizen:-)

      Verwijderen
  2. Deze sneeuw is een buitenkansje voor verstokte fotografen ;-)
    Een kans die je niet hebt laten liggen!
    Je fantasie is weer behoorlijk op hol geslagen, lees ik. Maar al jouw volgers smullen daar bij voorbaat al van.
    Maak je er morgen een pyjamadag van. Of overmorgen...
    Liefs Kakelino

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel kakelino, wie weet, het maakt ook niet uit, de dag werd toch een hele gevulde:-)
      evenals vandaag :-) gezellig, dien heeft een prinsessenleven:-)
      xxx

      Verwijderen
  3. Spion?
    Ach ja...die goeie ouwe tijd toen er nog Russische spionnen waren die er uitzagen als Russische spionnen 👍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. écht wel hé mussie, ik voel dat jij weet wat ik bedoel :-)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. yup, dat dacht ik nou ook, soms mag je wel eens bewerken hé :-)

      Verwijderen
  5. P .s. Het is toch niet per ongeluk een border collie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi alleen dat blauw van de ogen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Woh die mag wel langs komen voor een beschuitje ;-)))

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een man met zulke blauwe ogen zou je zo vertrouwen. Maar schijn bedriegt dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. blijkbaar worden mensen met bruine ogen als meer betrouwbaar gezien hanny :-)

      Verwijderen
  9. Ben benieuwd naar de spion met de blauwe ogen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knappe Rus met blauwe ogen, gelukkig heeft hij geen kouwe oren...!!
    Ik kom terug voor het hele verhaal.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie portret foto, leuk met dat liedje er bij
    prachtige bewerking met die selective kleuring

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een knappe spion én dito foto Klappertje! Benieuwd naar het verhaal er achter, jij weet precies alles over cliffhangers hé *wink, big smile*.
    Je pyjama feestje ging dus niet door jammer genoeg... of toch niet? Want ik weet niet bij wie je dat ging doen natuurlijk hihi.
    Fijne zondag meid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerda, ja mooi is ie hé, en nog vriendelijk ook bovendien:-)

      Verwijderen
  13. Goede morgen Roos, een mooie foto, zo z/w met alleen die blauwe ogen.
    O jee die ogen, van het blauw waar ik niet tegen kan. . . .
    Hier is geen vlok sneeuw gevallen, niet dat ik daar treurig om ben, ik vind
    sneeuw mooi op foto's en als je er vanuit je warme huissie naar mag kijken.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha haba, wij hebben een heerlijke wandeling gedaan en vanmorgen nóg een héle lange ,
      het was lekker in het bos

      Verwijderen
  14. Mogguh DIen,
    Jij had fin dus met je spion.
    Hier geen sneeuw. Niets ingesneeuwd en ook gen sneeuwfoto's maar dat vind ik totaal geen probleem. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wanneer was er sneeuw??????
    Die 'spion' hield zijn hoofd niet koel zo te zien.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  16. de bewerking maakt et een"schitterende" foto van Dien....

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De meeste Russische spionnen waren altijd hele knappe mannen of vrouwen. dat is hier ook heel mooi te zien maar je verhaal gaat mij nou toch wel heel nieuwsgierig maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik dacht even aan de koude oorlog, met de sneeuw en de Russische spionnen......
    Ben benieuwd wat hier morgen zal brengen.....
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een stoere spion met mooie blauwe ogen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo'n Russische spion wil ik best in mijn keuken (denkend aan een leus uit de jaren 80) . Trouwens ik verdenk Venya soms van spionnen gedoe, je weet maar nooit. Maar die heeft weer niet zulke mooie blauwe ogen. Nah het blijft de vraag wat jouw spion uitgespookt heeft, ben benieuwd!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil ook wel insneeuwen met deze Blue Eyes, mmm....
    Maar alle crazyness on a stickie, je maakt me wel heel nieuwsgierig Dien!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo Russische heeft prachtig blauwe ogen. Leuk gedaan met deze bewerking Dien.
    Wat het inhoud maakt wel nieuwsgierig ernaar.
    Heel jammer dat pyjama feest niet doorging. Misschien ander keertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je mag die knapperd best even naar hier sturen :-)
    Prachtige woorden bovenaan je log, heb ze even opgeschreven en genoteerd. Ze hebben mij deugd gedaan en een stukje genezen. Misschien gebruik ik ze wel eens binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zie ik James ergens opduiken ? :-) Je opening woordjes vind ik leuker, optimistisch, woordjes van hoop

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Morgen zal ik proberen even langs te komen, want je maakt me toch wel erg nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Herleven hier oude tijden met die Russen spionnen?
    Je maakt me nieuwsgierig Dien :-))
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Was een nummer van Elton John, Nikita uit 1985.
    до завтра и прекрасный ночь. Ханс

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kunt zo met me mee op vakantie in de zomer. Want daar komen zoveel russen voor. En zoveel Russische winkels, je zou haast denken dat ik naar Rusland op vakantie ga.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥